• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kartais patys paprasčiausi automobiliai būna patys įdomiausi ir geriausi. Subaru Outback tikrai nėra tas automobilis su kuriuo norėtumėte išvažiuoti į lenktynių trasą ar „kabinti“ priešingos lyties atstovių. Tačiau šis Subaru Outback su Impreza STI(EJ257) varikliu, turi labai daug šansų parodyti įvairiems hot hatch'ams kur vėžiai žiemoja. 
Štai šis Subaru Outback, kuris mūsų nuomone yra vienas gražiausių pasaulyje, priklauso dvidešimt aštuonerių metų Ronaldui. Indonezijoje gimęs, tačiau Kanadoje užaugęs vyras prieš septyneris metus įkūrė automobilių tobulinimo dirbtuves į kurias užsuka įvairiausio plauko mašinos. Honda, Audi, BMW, Subaru, Toyota ir net Ferrari.

Kartais patys paprasčiausi automobiliai būna patys įdomiausi ir geriausi. Subaru Outback tikrai nėra tas automobilis su kuriuo norėtumėte išvažiuoti į lenktynių trasą ar „kabinti“ priešingos lyties atstovių. Tačiau šis Subaru Outback su Impreza STI(EJ257) varikliu, turi labai daug šansų parodyti įvairiems hot hatch'ams kur vėžiai žiemoja. 
Štai šis Subaru Outback, kuris mūsų nuomone yra vienas gražiausių pasaulyje, priklauso dvidešimt aštuonerių metų Ronaldui. Indonezijoje gimęs, tačiau Kanadoje užaugęs vyras prieš septyneris metus įkūrė automobilių tobulinimo dirbtuves į kurias užsuka įvairiausio plauko mašinos. Honda, Audi, BMW, Subaru, Toyota ir net Ferrari.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

04_outback_insta_supermadekz-14


„Visada turėjau silpnybę automobiliams, ypač patobulintiems“, - priduria Ronaldas.
„Daugelis su manimi susipažinę galvoja, kad vairuoju ką nors brangaus ir egzotiško, tačiau kai jiems pasakau, kad mano garaže stovi Subaru Outback - visi nustemba“, - pasakoja Ronaldas.

REKLAMA

05_outback_insta_supermadekz-13


Vis dėlto, tai nėra paprastas Subaru Outback su kuriuo Ronaldas vežioja malkas.  Vietoj to, vaikinas nusprendė sukurti automobilį, kuris turėtų didžiulę bagažinę, erdvias galines sėdynes, tačiau skambėtų ir „skristų“ kaip sportinis sedanas, o tiksliau - Impreza STI.
Šešeris metus konstruotas automobilis pasikeitė neatpažįstamai. Ronaldas su keliais savo darbuotojais pakeitė visas kėbulo, interjero, variklio ir pakabos detales. Pradedant STI (EJ257) varikliu su visais privalumais ir 380 arklio galių, BC Racing reguliuojamo aukščio amortizatoriais, Brembo stabdžiais ir baigiant specialiai šiam modeliui pagamintomis spyruoklėmis.

06_outback_insta_-Supermade


Tačiau vaikinas nesiruošia sustoti, nes ateityje norėtų sumontuoti Cosworth kompanijos variklio bloką, dvi didžiules turbinas ir kitus reikiamus komponentus, kurie padėtų iš motoro išspausti 500 ar daugiau arklio galių.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų