„Visada turėjau silpnybę automobiliams, ypač patobulintiems“, - priduria Ronaldas.
„Daugelis su manimi susipažinę galvoja, kad vairuoju ką nors brangaus ir egzotiško, tačiau kai jiems pasakau, kad mano garaže stovi Subaru Outback - visi nustemba“, - pasakoja Ronaldas.
Vis dėlto, tai nėra paprastas Subaru Outback su kuriuo Ronaldas vežioja malkas. Vietoj to, vaikinas nusprendė sukurti automobilį, kuris turėtų didžiulę bagažinę, erdvias galines sėdynes, tačiau skambėtų ir „skristų“ kaip sportinis sedanas, o tiksliau - Impreza STI.
Šešeris metus konstruotas automobilis pasikeitė neatpažįstamai. Ronaldas su keliais savo darbuotojais pakeitė visas kėbulo, interjero, variklio ir pakabos detales. Pradedant STI (EJ257) varikliu su visais privalumais ir 380 arklio galių, BC Racing reguliuojamo aukščio amortizatoriais, Brembo stabdžiais ir baigiant specialiai šiam modeliui pagamintomis spyruoklėmis.
Tačiau vaikinas nesiruošia sustoti, nes ateityje norėtų sumontuoti Cosworth kompanijos variklio bloką, dvi didžiules turbinas ir kitus reikiamus komponentus, kurie padėtų iš motoro išspausti 500 ar daugiau arklio galių.