• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Misija – šoko terapija

Tas saldus ir galingas žodis „reklama“ šiais laikais įgauna vis didesnį pagreitį. Paprastų ir švelnių paveikslėlių bei lozungų veiksmingumas vis mažėja, todėl pasitelkiamos naujos – drąsios, dažnai net šokiruojančios priemonės. Ir viskas tik dėl vartotojų dėmesio, lojalumo ir pinigų.

REKLAMA
REKLAMA

Praėjusią savaitę Lietuvą nustebinusi bene pirma reklama, kurioje panaudotos tiesioginės asociacijos į homoseksualumą, tapo tikra bomba. Tačiau dar labiau nustebino tai, kad „Danske Bank“ grupės televizijos reklama, kurioje bučiuojasi moterys, skandalo nesukėlė – veikiau pirminę visų nuostabą greitai pakeitė susižavėjimas šviežiu vėjo gūsiu lietuviškos reklamos pasaulyje.

REKLAMA

Nauja kasdienybė

Akivaizdu, kad banko reklamos idėja, jog „per pastaruosius keletą metų pasaulis pasikeitė negrįžtamai“, pasitvirtino. Visuomenės nebestebina ne tik planšetiniu kompiuteriu besinaudojantis vaikas, varžybose dalyvaujantis lengvaatletis su kojų protezais, tirpstantys ledynai, bet ir besibučiuojančios moterys.

REKLAMA
REKLAMA

Naująją banko strategiją pristatantis vaizdo klipas buvo sukurtas Danijoje ir bus rodomas daugelyje valstybių, kuriose veikia „Danske Bank“ padaliniai – Lietuvoje, Latvijoje, Estijoje, Norvegijoje, Švedijoje, Suomijoje, Danijoje ir kitose šalyse. „Galima reakcija į šį vaizdo klipą – tokia pat realybės dalis, kurios negalime ignoruoti, kaip ir naujoji kasdienybė, apie kurią kalbame“, – sakė banko atstovė Daiva Taučkėlaitė.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Bučinys užkliuvo tik lietuviams

Lietuvos marketingo asociacijos (LiMA) Valdybos pirmininkas Simonas Bartkus sako nepamenantis kitos Lietuvoje rodytos reklamos, kurioje būtų parodyta homoseksualumą demonstruojanti scena. Jis mano, kad tai ir yra priežastis, dėl kurios Lietuvoje būtent į šią sceną labiausiai atkreipiamas dėmesys, nors ji nėra esminė, o tik viena iš daugelio klipe rodomų scenų, perduodančių žiūrovui žinutę, kad „pasaulis pasikeitė, ir tai, ką matote, yra šių dienų norma“.

REKLAMA

„Teko girdėti, kad vienoje Skandinavijos šalyje daugiau kalbų kilo dėl scenos, kurioje teigiama, kad riaušės yra šių dienų norma. Pas mus daugiausia kalbų sulaukė homoseksualių žmonių bučinys. Manau, kad tokia „naujovė“ padeda atkreipti dėmesį į reklamos kampaniją, – sakė rinkodaros specialistas. Jo manymu, emocine prasme tai tik viena iš scenų, stiprinančių reklamos žinutę. – Nemanau, kad įtaką daro pats homoseksualumas.“

REKLAMA

Reklamos drąsa auga

S. Bartkus pastebi, kad reklama tampa vis drąsesnė. Tendencijos Lietuvoje dažniausiai perimamos iš Vakarų, kur naujovės pasirodo anksčiau. Iki šiol drąsiausiomis reklamomis laikomos skandalus dėl religinių simbolių naudojimo sukėlusios „Kalnapilio“ (reklamoje buvo vaizduojamas rūpintojėlis su DJ'aus ausinėmis), „Pramogų banko“ (buvo naudojamas nuodėmingo Jėzaus atvaizdas), konferencijos „Login“ (pavaizdavo nukryžiuotą „Facebook“ įkūrėją) bei dėl mirties temos schemos eskalavimo nemažai kritikos sulaukusi Nacionalinio dramos teatro reklama „Aš žudysiu“.

 

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų