Rašyti komentarą...
Nuoroda nukopijuota
× Pranešti klaidą
Greitis ir beprotiškas lėkimas yra mirties nešėjas. Švedijoje ir netik tiesiog būtų neįmanoma tokia situacija. Nes visiškai nesvarbu, ar yra žmonių ar nėra. Žmonės mieste nelaksto dideliais greičiais. Lietuviui reikia mokytis važiuoti iš naujo. Pats tą tūrėjau padaryti. Nes kaimynas pamatytų, jog viršiji greitį tikrai įspėtų, o gal ir policijai praneštų. facebook grupėse diskutuoja apie vaikų važinėjimasi gatvėse. Ispėja, jog galbūt negerai kad vaikai taip atvirai gatvėse važinėja dviračiais, bet taip pat ir pamini, kad nesvarbu jog miestelyje greitai nieks nevažinėja greitai. Kelių eismas suprantamas visiškai kitaip. Apie piesčiuosius ir dviratininkus, net nėra ką kalbėti. Visiškas prioritetas, be jokių išlygų ir be jokių lemenių ar atšvaistų. Pats bėgioju su kitais švedais gatvėmis nepašviestomis su ausinėmis. Nieks nėra girdėjęs aplink kažkokių greičio avarijų ar partrenktų žmonių gatvėje ar šalia, o ypač perėjoje. Aš manau Lietuvoje išsispręs tik tada kaip pasikeis kita karta. Dabar auga kompiuterinių karta, kuri tūrės savo trukumų, bet neabejoju jog pagarba bus didesnė kitam žmogui. Net keista skaityti, dar palaikančius ir bandančius pateisinti baisią padėtį Lietuvos keliuose. Ir dar norime, kad Skandinavija investuotų Lietuvoje. Pamirškime tai kol kas. Toje šalyje pagarba yra svarbiau už investicijas ir bendravimą. Tikrai jiems svarbu koks žmogus ar verslininkas yra jo partneris. Ir tikrai mato padėtį mūsų Lietuvoje. Užstrigome su šalies gerovės kėlimu. Čia pamąstymui........
Kokiu baisu nelaimiu paskutiniu metu ivyksta.Zmones, butkite budrus,jei patys nesisaugosite kiti neapsaugos.
Pestysis "labai teisus", bet ir "labai negyvas"
Va taip ir būna ,kai ir vienas ,ir kitas skuba. Neveltui yra sakoma skubota naudą velnias gaudo. Todė reikia būti atidiems gatvėse.
Tik Lietuvoje visi laksto kaip išprotėję. Tai jau mūsų tautos bruožas - neduok dieve leidžiamas greitis yra 50 ir tu važiuoji ne 59 tai visi užpypina ir dar pralenkdami "gražių" gestų nepagaili.. Gyvenu skandinavijoje ir ten vairavimo manieros visiškai skiriasi. Beabejo daug kas nuo aplinkos kurioje gyveni priklauso čia jau mums įaugę į smegenis reik ne vienus metus svetur pagyvent, kad galėtum sulyginti ir pradėti kritiškai vertinti situaciją.
gal ir virsijo greiti volvo noredamas speti pravaziuoti, bet juk dege raudona, vaziavo masina,ar 19 metu mazai ir zmogus nesugeba ivertinti yra masina ar nera,greitai at letai ji vaziuoja, tai juk matosi...uzjauciu jaunuolio tevus ir vairuotoja
Bet toje perėjoje šviesoforas sureguliuotas tragiškai. Pereiti normaliu tempu visą gatvę ten neįmanoma, reikia bėgti...
Net jei ir žalias dega pėsčiajam,jis turi palaukti įsitikinti ,kad jį praleidžia.Priėjęs prie perėjos,visada sustoju.Einu ,tik pamatęs,kad automobilis stabdo.Vairuotojas turi pamatyti pėsčiąjį ir turėti laiko sustoti.Būna,kad nepamato,nesustoja,nes per greit važiuoja.Bėgti per perėją yra labai rizikinga.Labai rizikuoja dviratininkai ir paspirtukininkai,kai nesustoja prie perėjos.Vairuotojas -ne chameleonas,nevarto akių į visas puses.Mato tik tai,kas yra prieky.Kuo didesnis greitis,tuo blogiau mato,kas vyksta šonuose...
@Ui
Vairuotojas neturi teisės viršyti greičio, o prieš perėjas netgi greitį sumažinti,deja vairuotojai pas mus visada labai skuba. Pati vairuoju ir visada prieš perėjas mažinu greitį, nes tikrai nenoriu tapti žudike....
@Vairuotoja
O pėstysis pagal jus, turi teisę bėgti per raudoną šviesoforo signalą? Kodėl, kai žūva pėstysis, kuris taip pat vienodai nusižengė, kaltė ir kompensacija priklauso tik vairuotojui... Čia teorinis klausimas, atsakymo nereikia.
REKLAMA
REKLAMA
Mirtina avarija Vilniuje: paskui partrenktą 19-metį bėgo ir moteris su vaiku