Pastaruoju metu intensyviai vykdomi intermodalinių traukinių projektai, steigiami viešieji logistikos centrai. Įgyvendinant šiuos projektus gyvybiškai būtina jiems atstovauti už Lietuvos ribų. Atstovybių veikla ypač svarų vaidmenį įgyja ieškant užsienio investuotojų, plėtojant kompleksinius logistikos sprendimus bei užtikrinant kaip įmanoma stabilesnius krovinių srautus.
Lietuvos ir Baltarusijos valstybių sieną kasdien kerta vidutiniškai 30 porų prekinių traukinių. Daugiausia vežama cheminių ir mineralinių trąšų bei naftos ir jos gaminių. Didžioji dalis krovinių iš Baltarusijos geležinkeliais gabenama Klaipėdos kryptimi. Praėjusiais metais geležinkeliais tarp Lietuvos ir Baltarusijos gabenta 13.6 mln. tonų krovinių.
AB „Lietuvos geležinkeliai“ jau turi atstovybes Rusijoje ir Kinijoje.