Vartojimo kreditus teikiančios UAB „Minibank“ tikinimu, klientų skaičius pirmąjį šių metų pusmetį išaugo 32 proc. Šių metų antrąjį ketvirtį įmonė gavo net 26 proc. daugiau pajamų nei pirmąjį.
„Minibank“ praneša, kad pastaruoju metu aptarnauja apie 10 tūkst. klientų, o jų suteiktų greitųjų vartojimo paskolų portfelis 2009 metais išaugo trečdaliu.
Artimiausiu metu „Minibank“ siekia tapti Nacionalinės vartojimo kredito asociacijos (NVKA) nare, todėl sako puoselėjanti teigiamą vartojimo kreditų sektoriaus įvaizdį.
„Lietuvos žinios“ rašė, jog nedideles sumas skolinančios bendrovės yra kur kas griežtesnės vartotojams ir pinigais nesišvaisto. Nacionalinės vartojimo kreditų asociacijos duomenimis, vartojimo paskolą gauti gali tik kas antras jos prašantis.