Tačiau trumpam sugrįžkime į projekto pradžią. Vyrukas, nusipirkęs ne pirmos jaunystės „MINI“, jį išrinko, išmėtė visas nereikalingas detales, o kėbulą paruošė dažymui. Vaikinas nusprendė naująjį projektą nudažyti „BMW M3“ automobiliams būdinga spalva - „Imola Red“.
Kadangi automobiliui buvo nupirkti net 7 colių pločio padangos, vaikinas privalėjo praplatinti tiek priekines, tiek galines arkas.
Kaip ir minėjome anksčiau, gale buvo sumontuotas „Honda Civic Type R“ benzininis variklis, kuris išvysto net 395 arklio galias. Suvaldyti šią galią padeda riboto praslydimo diferencialas, kurio dėka automobilį galima naudoti kasdieninėms reikmėms.
Ataušinti tokią galingą jėgainę padeda „Rotrex“ firmos tarpinis suslėgto oro aušintuvas su dviem ventiliatoriais. Pasak projekto autoriaus, tokios sistemos kol kas turėtų užtekti.
Priekinė automobilio dalyje buvo sumontuotas akumuliatorius, kuro bakas, pilnai reguliuojami amortizatoriai. Priekyje taip pat buvo sumontuoti visų svarbiausių skysčių bakeliai.
Galinga stabdžių sistema tokiam bolidui yra privaloma. „Wilwood“ suportai, stabdžių kaladėlės ir tos pačios firmos stabdžių diskai buvo sumontuoti ne tik priekyje, bet ir gale.
Vargu ar šį projektą būtų galima pavadinti sleeper'iu, nes jo išvaizda nėra apgaulinga, tačiau šis mažylis sugebėtų nustebinti net ir galingiausių superautomobilių savininkus. Įdomu, kaip „MINI-Honda“ elgtųsi lenktynių trasoje. Tiesiojoje kaip ir viskas aišku, o kaip posūkiai?
Projekto autorius teigia, jog šis „MINI“ iki 100 km/val. įsibėgėja per 3,1 sekundės, ketvirtį mylios įveikia per 11,3 sekundes, o variklis be jokių problemų pasiekia 8300 aps/min.
Puikūs projektai privalo ne tik išvysti dienos šviesą, bet ir sulaukti tinkamo automobilių mėgėjų dėmesio. Kiekvienas projektas yra vertas dėmesio, tad nelaukite ir parodykite saviškį! Įsidėsime fotoaparatą, karštų sumuštinių, tepalo kokteilį ir atvyksime į svečius padaryti reportažo. Reikia - tiesiog susisiekti!
[email protected]