• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

MINI Cooper JCW“ - pati galingiausia stilingo hečbeko versija, kuriai atrodo reikšmingų patobulinimų nereikia. 218 arklio galių išvystantis motoras priversdavo pakankamai lengvą hečbeką skrieti, tačiau Vokietijoje įsikūrusi automobilių tobulinimo kompanija „Mcchip“ mano kitaip.
Įprastai, automobilius tobulinančios kompanijos stengiasi neišlipti iš rėmų ir atlikti tik keletą rimtų modifikacijų : didesnio skersmens ratlankiai, praplatinti sparnai, perprogramuotas variklio kompiuteris. Tačiau „Mcchip“ nusprendė eiti kitu keliu ir į „MINI Cooper JCW“ sumontavo galingesnį „Audi“ inžinierių sukurtą variklį.

MINI Cooper JCW“ - pati galingiausia stilingo hečbeko versija, kuriai atrodo reikšmingų patobulinimų nereikia. 218 arklio galių išvystantis motoras priversdavo pakankamai lengvą hečbeką skrieti, tačiau Vokietijoje įsikūrusi automobilių tobulinimo kompanija „Mcchip“ mano kitaip.
Įprastai, automobilius tobulinančios kompanijos stengiasi neišlipti iš rėmų ir atlikti tik keletą rimtų modifikacijų : didesnio skersmens ratlankiai, praplatinti sparnai, perprogramuotas variklio kompiuteris. Tačiau „Mcchip“ nusprendė eiti kitu keliu ir į „MINI Cooper JCW“ sumontavo galingesnį „Audi“ inžinierių sukurtą variklį.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

013


„Mcchip“ dirbtuvėse plušantys automanai teigia, kad iš pradžių šis „MINI“ turėjo būti naudojamas tik smagiems pasivažinėjimams lenktynių trasoje, tačiau vėliau smagūs pasivažinėjimai peraugo į norą dalyvauti vietinėse „Time Attack“ varžybose.
Vaikinai ilgai ieškojo tinkamo standartinės širdies pakaitalo. Kaip ir daugelis „MINI“ savininkų, taip ir „Mcchip“ specialistai pirmiausia peržiūrėjo „BMW“ variklių tinkamumą. Deja, bet norint į „Cooper JCW“ sumontuoti rimtesnį „BMW“ motorą, tektų investuoti žymiai daugiau pinigų negu „Mcchip“ vadovai norėtų skirti.
Tad po ilgų paieškų buvo surastas pats tinkamiausias kandidatas - 265 arklio galias išvystantis „Audi S3“ motoras. Tas pats variklis buvo kadaise montuojamas į „Audi TTS“ ir „Golf R“. Tik nereikėtų būti naiviems ir tikėtis, jog „Mcchip“ dirbtuvėse plušantys specialistai variklį paliks standartinį. Oj ne.
Po keletos tepalo kokteilių ir mosikavimų burtų lazdele, benzininis variklis dabar išvysto 340 - 350 arklio galių!

REKLAMA

002


Kartu su varikliu atkeliavo iš dar keletas detalių, kurie įžeistų „BMW“ kompanijos vadovus. „Mcchip“ specialistai sumontavo „DQ250“ - dvigubą sankabą turinčia pavarų dėžę, riboto praslydimo diferencialą, išmėtė nereikalingas interjero detales, sudėjo visiškai naujus elektrinės sistemos laidus, saugos lankus.
Mums šis Frankenšteinas patinka!

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų