• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nors šio modelio pasirodymas Lietuvos rinkoje atrodo menkai tikėtinas, „Mini“ atstovų įvardinamo kaip pirmojo pasaulyje „premium“ segmento komercinio automobilio idėja yra tokia nepraktiškai ekstravagantiška, kad ja tiesiog negalime nesižavėti. Pirmą kartą „Mini Clubvan“ publikai buvo pristatytas Ženevos automobilių parodoje ir tuomet tai dar buvo konceptas, o šventinį Joninių savaitgalį britai išplatino informaciją ir apie serijinei gamybai parengtą modelį.

REKLAMA
REKLAMA

„Mini Clubvan“ (nuotr. Gamintojo)„Mini Clubvan“ (nuotr. Gamintojo)

Tam, kad sutalpintų tokias nedideliais atstumais vežamas prekes kaip gėlės, greitas maistas ar skubios siuntos „Clubvan“ turi nuo vairuotojo atskirtą krovinių skyrių, kuris savaime suprantama buvo gautas pašalinus galines donoro modelio sėdynes. „Clubman“ pavertimas komerciniu automobiliu pareikalavo minimalių investicijų, kadangi dvigubos į šonus atidaromos galinės durys ir vienerios keleivio durys šone yra šio modelio standartinė įranga. Bene didžiausias skirtumas yra brangų krovinį nuo pašalinių akių saugantys nepermatomi šoniniai langai.

REKLAMA

„Mini Clubvan“ (nuotr. Gamintojo)„Mini Clubvan“ (nuotr. Gamintojo)

Bus siūlomos trys skirtingos komercinio modelio versijos: 98 AG galios „Mini One Cluvan“, 122AG galios „Mini Cooper Clubvan“ ir 112 AG galios „Mini Cooper D Clubvan“. Prekybos salonuose prabangūs krovininiai modeliai turėtų pasirodyti 2012 m. rudenį, tačiau kaina kol kas neskelbiama.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų