Energijos kompanijos pradėjo pinigų grąžinimo kampaniją, po to, kai taip elgtis nurodė rinkos priežiūros funkciją atliekanti įstaiga „Ofgem".
Skačiuojama, kad vidutiniškai kiekvienam klientui siekianti skola sudaro 50 svarų. Paprastai šie įsiskolinimai susidarė po to, kai žmonės pakeisdavo tiekėją.
„Ofgem"; įspėjo kompanijas, kad nepaisant to, kaip joms seksis grąžinti permokas klientams, joms vis tiek grės teisinė atsakomybė už atliktus pažeidimus.
Tegiama, kad per pastaruosius šešerius metus Britanijos energijos kompanijos neteisėtai surinko 153 milijonus svarų, kurie iki šiol nėra atsiimti vartotojų.
Dažniausia tokių įsiskolinimų priežastimi tampa vartotojų perėjimas prie kito tiekėjo arba persikraustymas į kitus namus nenutraukus sutarties.
Skelbiama, kad jei permokų pinigai per du metus nebus atsiimti, jie nukeliaus į specialų fondą, skirtą sunkumų patiriantiems vartotojams padėti.
Visiems vartotojams, manantiems, jog jų energijos tiekėjas jiems yra skolingas, siūloma apsilankyti interneto svetainėje www.myenergycredit.com ir ten gauti išsamesnės informacijos šiuo klausimu.
Didžiausiomis Britanijos energijos tiekimo kompanijomis laikomos „British Gas";, „EDF", „SSE", „Scottish and Southern", „E.on and Npower".