Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
2021-ieji metai automobilių gamintojams tapo tikru iššūkiu. Įvairios paskirties lustų trūkumas kaip reikiant pakoregavo automobilių gamintojų gamybos apimtis, tačiau tuo pačiu paskatino optimizuotu gamybos pajėgumus bei atsisakyti perdėtai nereikalingų papildomos įrangos priedų, kurie šiandien labai dažnai tapo tam tikro įrangos lygio standartinė dalis.
Automobilių gamintojai ieškodami išeičių naudojosi logiškais ir retkarčiais keistais sprendimais. BMW, pavyzdžiui, į kai kuriuos modelius tiesiog nebemontavo jutiklinių ekranų, „Peugeot“ į „308“ modelius nemontavo skaitmeninio prietaisų skydelių, o „Tesla“ retkarčiais pristatydavo automobilius be „USB“ jungčių.
Technologijų pasaulio naujienas nušviečiantis leidinys „TheElec“ paskelbė, jog „
Hyundai“ siekia išsiaiškinti ar iki šiol naudotas automobilių mikroschemas būtų galima pakeisti buitinių prietaisų mikroschemomis. Pavyzdžiui, iš mikrobangų krosnelių, dulkių siurblių ir pan.
Kadangi šių mikroschemų paklausa yra mažesnė nei automobiliams skirtų mikroschemų, „Hyundai“ tokiu būdu sugebėtų išspręsti problemą, kuri kamuoja kone visus automobilių gamintojus. Vis dėlto, ne viskas yra taip paprasta.
Automobiliams skirti komponentai turi atitikti griežtesnius standartus nei buitinės elektronikos prietaisai, nes jie susiduria, pavyzdžiui, su temperatūros svyravimais. Kita vertus, buitinės technikos komponentus būtų galima naudoti kitose srityse, nesusijusioms su sauga ir pagrindinėmis automobilio sistemomis.
Jei „Hyundai“ su šiuo sprendimu pavyktų išspręsti esamą problemą, bent jau jų gamybos procesai vyktų sklandžiau. Praėjusiais metais dėl lustų trūkumo „Hyundai“ buvo priversta sustabdyti gamybą daugumoje gamyklų, kurių prastovos kainavo milijonus eurų.
Keleto skirtingų šaltinių duomenimis, „Toyota“ taip pat žvalgosi į buitinės technikos pusę. Be to, Japonijos automobilių gigantas pradėjo kaupti lustų atsargas, jei iškiltų automobiliams skirtų lustų tiekimo problema.
2021-ieji metai automobilių gamintojams tapo tikru iššūkiu. Įvairios paskirties lustų trūkumas kaip reikiant pakoregavo automobilių gamintojų gamybos apimtis, tačiau tuo pačiu paskatino optimizuotu gamybos pajėgumus bei atsisakyti perdėtai nereikalingų papildomos įrangos priedų, kurie šiandien labai dažnai tapo tam tikro įrangos lygio standartinė dalis.
Automobilių gamintojai ieškodami išeičių naudojosi logiškais ir retkarčiais keistais sprendimais. BMW, pavyzdžiui, į kai kuriuos modelius tiesiog nebemontavo jutiklinių ekranų, „Peugeot“ į „308“ modelius nemontavo skaitmeninio prietaisų skydelių, o „Tesla“ retkarčiais pristatydavo automobilius be „USB“ jungčių.
Technologijų pasaulio naujienas nušviečiantis leidinys „TheElec“ paskelbė, jog „
Hyundai“ siekia išsiaiškinti ar iki šiol naudotas automobilių mikroschemas būtų galima pakeisti buitinių prietaisų mikroschemomis. Pavyzdžiui, iš mikrobangų krosnelių, dulkių siurblių ir pan.
Kadangi šių mikroschemų paklausa yra mažesnė nei automobiliams skirtų mikroschemų, „Hyundai“ tokiu būdu sugebėtų išspręsti problemą, kuri kamuoja kone visus automobilių gamintojus. Vis dėlto, ne viskas yra taip paprasta.
Automobiliams skirti komponentai turi atitikti griežtesnius standartus nei buitinės elektronikos prietaisai, nes jie susiduria, pavyzdžiui, su temperatūros svyravimais. Kita vertus, buitinės technikos komponentus būtų galima naudoti kitose srityse, nesusijusioms su sauga ir pagrindinėmis automobilio sistemomis.
Jei „Hyundai“ su šiuo sprendimu pavyktų išspręsti esamą problemą, bent jau jų gamybos procesai vyktų sklandžiau. Praėjusiais metais dėl lustų trūkumo „Hyundai“ buvo priversta sustabdyti gamybą daugumoje gamyklų, kurių prastovos kainavo milijonus eurų.
Keleto skirtingų šaltinių duomenimis, „Toyota“ taip pat žvalgosi į buitinės technikos pusę. Be to, Japonijos automobilių gigantas pradėjo kaupti lustų atsargas, jei iškiltų automobiliams skirtų lustų tiekimo problema.