Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„MINI" markės automobiliai anksčiau, taip pat ir mums, asocijuodavosi su humoro nestokojančiu Ponu Bynu. Šmaikštus, nerangus ir į vis keistas situacijas patenkantis britas visam pasauliui demonstravo kaip myli savo mažąjį automobilį, kuris buvo tapęs Britanijos simboliu.
Dar dešimtame dešimtmetyje šią kompaniją įsigijo dabartinis „MINI“ savininkas „BMW“. Kartu su „MINI“, vokiečių gamintojas gavo ir nuo problemų negalinti pabėgti „Rover“, kuriam ir buvo skirtas didžiausias dėmesys. Vis dėlto kai „Rover“ vadovai įsigijo kompanija iš „BMW" už centus, bavarai galėjo skirti visą dėmesį „MINI" markės gaivinimui.
Pasakoti „MINI“ sėkmės istorijos tikrai nereikia, nes užtenka pažiūrėti pro langą ir pamatyti kiek daug šios markės automobilių yra gatvėse. Nors šiuo metu „MINI“ siūlo ne tik mažą ir kompaktišką hečbeką, bet ir mažą universalą, kupė, kabrioletą ir net visureigį. Pasiūla tikrai yra, tačiau kiti kėbulo tipai neprivertė tikrų „MINI“ fanatikų atsisakyti mažojo hečbeko.
Pripažinsime, jog ir mes patys esame maži „MINI" markės fanai. Juk esame pradėję baterijomis varomo „MINI“ projektą, kuris dienos šviesą išvys šiais metais. Tačiau dabar pakalbėkime apie kitą, modernesnį ir dar dažų kameros kvapu atsiduodančiu „MINI“, kuris žavi merginas Britanijoje.
Jeigu esate susipažinęs su automobilių tobulinimo kultūra, dabar labai populiaru automobilio dugną priglausti prie asfalto, išversti ratus ir niekur neskubant mėgautis automobiliu. Taip yra ir su Niallo mažuoju „MINI Cooper S", kuris net ir spalvingiausiose gatvėse bus pastebimas.
Pakeitimų šis automobilis tikrai nemažai. Pradedant „BBS“ firmos ratlankiais ir baigiant dideliu turbo kompresoriumi, ir „GP“ išmetimo sistema.
Niallas teigia, jog bandė sukurti ne lenktynių trasoms skirtą automobilį, jis nemėgsta varžytis. Jo pagrindinė užduotis buvo sukurti pritrenkiantį automobilį, kurį jis galėtų naudoti kiekvieną dieną. Ar tai kelionė į prekybos centrą, į darbą ar pas meilužę puse trijų nakties.
Mums asmeniškai įdomiausias patobulinimas yra po kapotu - variklis. Niallas šiam 1,6 litro agregatui uždėjo „JCW“ modelio galvą, 380cc purkštukus ir jau anksčiau minėtą turbo kompresorių. Galutinis rezultatas yra 252 pašėlusios arklio galios.
Kad ir kaip nemėgtumėte mažų automobilių, tačiau paspausti dešinę Niallui tikrai reikėtų. Tikrai įspūdingas projektas.
Kas nori perspjauti šį „MINI“? :)
Nuotraukos : James Preston ir Adam McPeake
„MINI" markės automobiliai anksčiau, taip pat ir mums, asocijuodavosi su humoro nestokojančiu Ponu Bynu. Šmaikštus, nerangus ir į vis keistas situacijas patenkantis britas visam pasauliui demonstravo kaip myli savo mažąjį automobilį, kuris buvo tapęs Britanijos simboliu.
Dar dešimtame dešimtmetyje šią kompaniją įsigijo dabartinis „MINI“ savininkas „BMW“. Kartu su „MINI“, vokiečių gamintojas gavo ir nuo problemų negalinti pabėgti „Rover“, kuriam ir buvo skirtas didžiausias dėmesys. Vis dėlto kai „Rover“ vadovai įsigijo kompanija iš „BMW" už centus, bavarai galėjo skirti visą dėmesį „MINI" markės gaivinimui.
Pasakoti „MINI“ sėkmės istorijos tikrai nereikia, nes užtenka pažiūrėti pro langą ir pamatyti kiek daug šios markės automobilių yra gatvėse. Nors šiuo metu „MINI“ siūlo ne tik mažą ir kompaktišką hečbeką, bet ir mažą universalą, kupė, kabrioletą ir net visureigį. Pasiūla tikrai yra, tačiau kiti kėbulo tipai neprivertė tikrų „MINI“ fanatikų atsisakyti mažojo hečbeko.
Pripažinsime, jog ir mes patys esame maži „MINI" markės fanai. Juk esame pradėję baterijomis varomo „MINI“ projektą, kuris dienos šviesą išvys šiais metais. Tačiau dabar pakalbėkime apie kitą, modernesnį ir dar dažų kameros kvapu atsiduodančiu „MINI“, kuris žavi merginas Britanijoje.
Jeigu esate susipažinęs su automobilių tobulinimo kultūra, dabar labai populiaru automobilio dugną priglausti prie asfalto, išversti ratus ir niekur neskubant mėgautis automobiliu. Taip yra ir su Niallo mažuoju „MINI Cooper S", kuris net ir spalvingiausiose gatvėse bus pastebimas.
Pakeitimų šis automobilis tikrai nemažai. Pradedant „BBS“ firmos ratlankiais ir baigiant dideliu turbo kompresoriumi, ir „GP“ išmetimo sistema.
Niallas teigia, jog bandė sukurti ne lenktynių trasoms skirtą automobilį, jis nemėgsta varžytis. Jo pagrindinė užduotis buvo sukurti pritrenkiantį automobilį, kurį jis galėtų naudoti kiekvieną dieną. Ar tai kelionė į prekybos centrą, į darbą ar pas meilužę puse trijų nakties.
Mums asmeniškai įdomiausias patobulinimas yra po kapotu - variklis. Niallas šiam 1,6 litro agregatui uždėjo „JCW“ modelio galvą, 380cc purkštukus ir jau anksčiau minėtą turbo kompresorių. Galutinis rezultatas yra 252 pašėlusios arklio galios.
Kad ir kaip nemėgtumėte mažų automobilių, tačiau paspausti dešinę Niallui tikrai reikėtų. Tikrai įspūdingas projektas.
Kas nori perspjauti šį „MINI“? :)
Nuotraukos : James Preston ir Adam McPeake