Nepaisant žvalaus „Windows 8“ starto („Microsoft“ teigimu per pirmąsias 30 dienų nuo prekybos pradžios „Windows 8“ buvo perkamas geriau nei „Windows 7“ per tą patį laikotarpį), kompiuterių gamintojai šios OS paklausą vertina skeptiškai.
Galbūt dėl to „Microsoft“ naujuose „Windows 8“ reklaminiuose klipuose stengiasi atverti vartotojams akis į, bendrovės manymu, šauniausias šios OS galimybes. Naujausioje reklamoje „Windows 8: Carnival“ stengiamasi pabrėžti pramogų su „Windows 8“ patrauklumą. Vartotojai pramogauti esą gali nuo pat „Start“ ekrano.
Tiesa, gerokai nuvalkiota Rio de Žaneiro karnavalo tema neretai kritikuojamos „Windows 8“ „plytelių“ sąsajos fone galbūt ir neatrodo taip užburiančiai, kaip galbūt norėtų „Microsoft“, bet, kaip sakoma, dėl skonio nesiginčijama.