Bendrovė „Microsoft“ pristatė santykių su klientais valdymo sistemos „Microsoft Dynamics CRM 2011“ galutinę versiją. Ši verslo valdymo sistema klientus aptarnaujantiems specialistams pasiūlys patogias ir naujas informacijos valdymo funkcijas, o įmonių vadovams – lanksčias ataskaitų rengimo ir duomenų analizės galimybes, teigiama bebdrovės pranešime.
Darbą su „Microsoft Dynamics CRM 2011“ programa palengvins pagalbiniai dialogo su vartotoju langai, grafinis duomenų vaizdavimas, taip pat galimybė realiu laiku stebėti rodiklių dinamiką ir įmonės tikslų pasiekimo rezultatus.
Skelbiama, kad nuo bandomosios versijos pasirodymo praėjusių metų rugsėjo mėnesį „Microsoft Dynamics CRM 2011“ visame pasaulyje išbandė daugiau nei 11,5 tūkst. klientų ir 2 tūkst. partnerių, CRM sprendimus diegiančių IT bendrovių. Pastebėta, kad jau bandomuoju laikotarpiu nemažai klientų pasirinko negalutinę „Microsoft“ programos versiją vietoje alternatyvių sistemų.
Pasak bendrovės atstovų, „Microsoft Dynamics CRM 2011“ programos navigacija paremta vartotojams jau pažįstamomis „Office 2010“ programų – „Outlook“, „Excel“, „Word“ – funkcijomis ir įprastiniu įrankiu – navigacijos juostele programos viršuje. Taip pat naujoje versijoje yra galimybė darbuotojams dalintis tarpusavyje duomenimis organizacijos viduje, garantuojamas saugus priėjimas prie reikalingų duomenų ir iš išorės, pavyzdžiui, darbuotojui išvykus į komandiruotę.
Vaidos Kepežinskienės, „Microsoft Dynamics“ sprendimus diegiančios bendrovės „Softera Baltic“ rinkodaros vadovės, teigimu, naujos kartos „Microsoft“ santykių su klientais valdymo programa turi dideles perspektyvas Lietuvoje. Galimybė nuomotis programą ir patogiai ja naudotis turėtų sudominti mažas ir vidutinio dydžio įmones, kurios nori perkelti bendravimą su klientais ir projektų valdymą į naująjį kokybės lygį.
„Microsoft Dynamics CRM“ vartotojų skaičius nuolat auga. Šiuo metu klientų valdymo programa naudojasi daugiau nei 1,4 mln. vartotojų visame pasaulyje. Tikimasi, kad pasirodžius naujai versijai, besinaudojančių „Microsoft Dynamics CRM“ skaičius dar didės, sakoma pranešime.