Antivirusinės programinės įrangos gamintoja AVG, reaguodama į „Microsoft“ paskelbtą ketinimą pasiūlyti rinkai nemokamą antivirusinę programą, perspėjo apie jos laukiančius sunkumus.
Pagrindinis iš jų – didžiulės pridėtinės išlaidos, kurių prireiks klientų aptarnavimo ir paramos reikalams, nuolatiniam produkto valdymui bei atnaujinimui, teigiama AVG pranešime.
AVG mano, kad „Microsoft“ taip pat susidurs su „nepatenkintų kanalo partnerių priešiška reakcija“, nes jų atsargas ir pardavimus neigiamai paveiks nemokamo produkto pasiūla.
„Daugiau nei aštuonerius metus AVG pripažįsta augančią globalinę kenkėjiškos programinės įrangos grėsmę bei į ją reaguoja, siūlydama nemokamą įvairiapusę priemonę, skirtą kovai su kompiuteriniais virusais, šnipinėjimo programomis, kenkėjiška programine įranga ir kitomis internetinėmis grėsmėmis. „Microsoft“ aiškiai seka mūsų pavyzdžiu, kuris iš tiesų padės kovoti su pagrindinėmis, mažiau sudėtingomis grėsmėmis. Bet tikroji grėsmė šiuo atveju yra pačios „Microsoft“ bendrovės pelningumas ir santykiai su kanalo partneriais“, - pranešime cituojamas AVG generalinis direktorius J.R. Smithas.
AVG taip pat pabrėžė „Microsoft“ laukiančius sunkumus siekiant neatsilikti nuo didėjančio naujų ir stiprėjančių internetinių grėsmių plitimo.
Bendrovės atstovų teigimu, „Microsoft“ dažnai pasikliauja savo kas mėnesį atliekamais „antradieninių pataisų“ (patch Tuesday) paketais, skirtais dabartinei antivirusinei programai atnaujinti. Jie menkai apsaugo nuo nuotoliniu būdu valdomų tinklų ir kitų piktavališkų atakų.
„Svarbu, kad nemokama „Microsoft“ antivirusinė programinė įranga turės mažiau apsauginių funkcijų nei dabartinis „OneCare“ gaminys, o kompiuterio vartotojai bus labiau pažeidžiami greitai plintančių virusų ir kitų grėsmių“, - teigiama pranešime.