Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Nors daugelis nevengia kritikuoti naujų Formulės-1 čempionato taisyklių ir mažesnio darbinio tūrio variklių, tačiau pirmieji naujų bolidų bandymai parodė, kad potencialo tobulėti jie tikrai turi.
Šiemet F-1 čempionato dalyviai naudos trijų gamintojų variklius : Ferrari, Renault ir Mercedes. Pastarosios komandos vadovai norėdami visam pasauliui pademonstruoti naująjį agregatą, sukūrė vaizdo reportažą, kuriame išvysime visas smulkiausias 1.6 litro benzininio variklio detales.
PU106A kodinį vardą gavęs motoras išvysto maždaug 740-760 arklio galių. Tiesa, reikėtų paminėti, kad vien 160 arklio galių išvysto energijos rekuperacijos sistema, kuri dirba kartu su šešių cilindrų varikliu.
Nors daugelis nevengia kritikuoti naujų Formulės-1 čempionato taisyklių ir mažesnio darbinio tūrio variklių, tačiau pirmieji naujų bolidų bandymai parodė, kad potencialo tobulėti jie tikrai turi.
Šiemet F-1 čempionato dalyviai naudos trijų gamintojų variklius : Ferrari, Renault ir Mercedes. Pastarosios komandos vadovai norėdami visam pasauliui pademonstruoti naująjį agregatą, sukūrė vaizdo reportažą, kuriame išvysime visas smulkiausias 1.6 litro benzininio variklio detales.
PU106A kodinį vardą gavęs motoras išvysto maždaug 740-760 arklio galių. Tiesa, reikėtų paminėti, kad vien 160 arklio galių išvysto energijos rekuperacijos sistema, kuri dirba kartu su šešių cilindrų varikliu.