Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Ar tai talpus ir praktiškas šeimos automobilis? Ar tai grynaveislis sportiškas automobilis? Šį automobilį sukūrę inžinieriai greičiausiai atsakytų, jog tai yra hibridas. Kitokios rūšies hibridas, su ekologiškumu ir aplinkosauga neturintis nieko bendra.
Kai 2005 metais „Mercedes Benz“ pristatė R klasė modelį, kompanijos atstovai teigė, jog turės užimti tarpinę vietą tarp M ir GL klasės visureigių. Vokiečiai buvo įsitikinę, jog prabangus, erdvus, universalo ir miniveno hibridas taps puikia alternatyva tiems, kurie nenori griozdiško visureigio su keturių varančiųjų ratų pavara.
„Mercedes Benz“ tikėjosi, jog per vienerius metus visame pasaulyje pavyks parduoti po maždaug 50 tūkst. R klasės vienetų. Tai buvo pakankamai kuklus skaičius, net ir pagal aukštus automobilių pramonės standartus. Tačiau karti realybė parodė savo tikrąjį veidą. Pavyzdžiui, anapus Atlanto - Jungtinėse Valstijose, pagrindinėje šio modelio rinkoje kasmet buvo parduota po maždaug 5000 - 7000 vienetų. 2010 metais parduotų automobilių skaičius buvo sumažėjęs net iki 2939 vienetų.
Vis dėlto, „Mercedes Benz“ vadovų tikėjimas šiuo modeliu davė ir labai sultingų vaisių. 2006 metais, Niujorko automobilių parodoje „Mercedes Benz“ pristatė raumeningąją „R 63 AMG“ versiją.
Galingiausia R klasės modelio versija buvo aprūpinta „AMG“ specialistų pagamintu 6.2 litro, 8 cilindrų benzininiu varikliu, kuris sugebėdavo išvystyti 510 arklio galių ir 630 Nm sukimo momentą. Rankomis surinktas motoras buvo suporuotas su septynių laipsnių automatine pavarų dėže ir keturių varančiųjų ratų pavara.
Šių ingredientų dėka, daugiau kaip dvi tonas sveriantis šeimyninis automobilis iki 100 km/val. įsibėgėdavo per maždaug 5 sekundes ir pasiekdavo 250 km/val. greitį. Dėl susitarimo tarp didžiųjų Vokietijos automobilių gamintojų, maksimalus greitis buvo ribojamas ties 250 km/val.
Įspūdingos charakteristikos, erdvus ir talpus interjeras, ir markės ženkliukas, kuris gali atverti labai daug durų. Teoriškai, šis automobilis turėjo tapti pačiu populiariausiu „Mercedes Benz“ modeliu Jungtinėse Valstijose, tačiau kaip ir R klasė, taip ir „R 63 AMG“ patyrė tikrą fiasko.
Iki šiol niekas nežino kiek „AMG“ pagamino sportiškų „R 63 AMG“ modelio versijų, tačiau neoficialių šaltinių teigimu, Jungtinėse Valstijose buvo parduota vos 30 „R 63 AMG“ vienetų. Likusiame pasaulyje - maždaug 100 - 150 vienetų.
Ar tai talpus ir praktiškas šeimos automobilis? Ar tai grynaveislis sportiškas automobilis? Šį automobilį sukūrę inžinieriai greičiausiai atsakytų, jog tai yra hibridas. Kitokios rūšies hibridas, su ekologiškumu ir aplinkosauga neturintis nieko bendra.
Kai 2005 metais „Mercedes Benz“ pristatė R klasė modelį, kompanijos atstovai teigė, jog turės užimti tarpinę vietą tarp M ir GL klasės visureigių. Vokiečiai buvo įsitikinę, jog prabangus, erdvus, universalo ir miniveno hibridas taps puikia alternatyva tiems, kurie nenori griozdiško visureigio su keturių varančiųjų ratų pavara.
„Mercedes Benz“ tikėjosi, jog per vienerius metus visame pasaulyje pavyks parduoti po maždaug 50 tūkst. R klasės vienetų. Tai buvo pakankamai kuklus skaičius, net ir pagal aukštus automobilių pramonės standartus. Tačiau karti realybė parodė savo tikrąjį veidą. Pavyzdžiui, anapus Atlanto - Jungtinėse Valstijose, pagrindinėje šio modelio rinkoje kasmet buvo parduota po maždaug 5000 - 7000 vienetų. 2010 metais parduotų automobilių skaičius buvo sumažėjęs net iki 2939 vienetų.
Vis dėlto, „Mercedes Benz“ vadovų tikėjimas šiuo modeliu davė ir labai sultingų vaisių. 2006 metais, Niujorko automobilių parodoje „Mercedes Benz“ pristatė raumeningąją „R 63 AMG“ versiją.
Galingiausia R klasės modelio versija buvo aprūpinta „AMG“ specialistų pagamintu 6.2 litro, 8 cilindrų benzininiu varikliu, kuris sugebėdavo išvystyti 510 arklio galių ir 630 Nm sukimo momentą. Rankomis surinktas motoras buvo suporuotas su septynių laipsnių automatine pavarų dėže ir keturių varančiųjų ratų pavara.
Šių ingredientų dėka, daugiau kaip dvi tonas sveriantis šeimyninis automobilis iki 100 km/val. įsibėgėdavo per maždaug 5 sekundes ir pasiekdavo 250 km/val. greitį. Dėl susitarimo tarp didžiųjų Vokietijos automobilių gamintojų, maksimalus greitis buvo ribojamas ties 250 km/val.
Įspūdingos charakteristikos, erdvus ir talpus interjeras, ir markės ženkliukas, kuris gali atverti labai daug durų. Teoriškai, šis automobilis turėjo tapti pačiu populiariausiu „Mercedes Benz“ modeliu Jungtinėse Valstijose, tačiau kaip ir R klasė, taip ir „R 63 AMG“ patyrė tikrą fiasko.
Iki šiol niekas nežino kiek „AMG“ pagamino sportiškų „R 63 AMG“ modelio versijų, tačiau neoficialių šaltinių teigimu, Jungtinėse Valstijose buvo parduota vos 30 „R 63 AMG“ vienetų. Likusiame pasaulyje - maždaug 100 - 150 vienetų.