Sprinto varžybose „Mercedes“ komandos atstovai pasirodė visai neblogai – George'as Russellas užėmė ketvirtą vietą, o Lewisas Hamiltonas liko septintas, o sekmadienį – aštuntas. Vis dėlto, nuo lenktynių lyderio jis atsiliko daugiau nei minute, kai tuo tarpu tokį patį variklį naudojančios „McLaren“ ir „Aston Martin“ sėkmingai varžėsi su čempionato lydere „Red Bull“.
Rūstusis „Mercedes“ ekipos vadovas T.Wolffas kalbėdamas su „Autosport“ leidinio žurnalistais teigė, kad savaitgalį pademonstruota forma yra gluminanti.
„Galiu priimti nežymius rezultatų pokyčius, bet tik ne tokius, kuomet vieną akimirką būname tarp greičiausių, o kitą... Man asmeniškai – tai blogiausias lenktynių savaitgalis per 13 metų“, – sakė T.Wolffas.
„Tai – visiškai nepriimtina. Turime reikalingą organizacinę struktūrą, esame tvirta komanda, kuri varžybų metu atrodė priešingai. Pastarosiose lenktynėse sugebi užimti antrą vietą, mesti iššūkį Maksui, o po savaitės atsiduri niekur“, – nusivylimo neslėpė „Mercedes“ komandos vadovas.
„Mercedes“ teigė, kad negalima rasti paprasto atsakymo, kuris leistų paaiškinti prastą komandos formą Brazilijoje. Vis dėlto, T.Wolffas pripažino, jog ekipa buvo pernelyg konservatyvi bolido važiavimo aukščio atžvilgiu, o tai, galimai, turėjo įtakos.
Po to, kai L.Hamiltonas buvo diskvalifikuotas Jungtinėse Valstijose dėl pernelyg didelio bolido dugną juosiančių plokščių nusidėvėjimo, komanda, regis, Brazilijoje paaukojo daugiau negu reikėjo, kad šį kartą nekiltų konfliktų su teisėjais.
Brazilijos lenktynės „Mercedes“ ekipai buvo ypatingai skaudžios, mat dauguma iš jų jau spėjo patikėti, jog jiems galiausiai pavyko atrasti tinkamus bolido nustatymus, leidžiančius abiem komandos pilotams kovoti dėl aukštesnių pozicijų. Tačiau T.Wolffas šiuo atžvilgiu buvo labai griežtas.
„Komanda per 12 mėnesių nieko neišmoko, o tai – glumina. Nuo tikrai greito automobilio, geriausiai subalansuoto ir laimingų vairuotojų iki totalaus košmaro. Kaip tai apskritai įmanoma?“, – pridūrė jis.