Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Niurburgringas yra pats mėgstamiausias automobilių gamintojas bandymų poligonas. Sudėtinga, sukta ir puikaus automobilio pakabos balanso reikalaujanti trasa leidžia išryškinti visų prototipų trūkumus.
Vokietijos automobilių gamintojai į Niurburgringą užsuka reguliariai. Norėdami turėti nepriekaištingai subalansuotą produktą, automobilių gamintojai į šią trasą sugrįžta net ir po oficialaus naujo modelio pristatymo.
„Mercedes Benz“ neseniai pristačiusi naujutėlį „AMG GT R“, neužmigo ant laurų ir į Niurburgringą sugrįžo tam, jog galėtų dar kartą įsitikinti, jog inžinieriai savo darbą atliko gerai ir dar kartą patikrinti, jog naujoji „AMG GT“ modelio versija posūkius sugeba įveikti užtikrinčiau ir greičiau nei standartinis modelis.
Norėtume priminti, jog „AMG GT R“ bus komplektuojamas su 4.0 litrų darbinio tūrio, 8 cilindrų varikliu, kurio pajėgumas sieks 585 arklio galias ir vokiškam kupė iki 100 km/val. leis įsibėgėti per 3,6 sekundės ir pasiekti 318 km/val. greitį.
Niurburgringas yra pats mėgstamiausias automobilių gamintojas bandymų poligonas. Sudėtinga, sukta ir puikaus automobilio pakabos balanso reikalaujanti trasa leidžia išryškinti visų prototipų trūkumus.
Vokietijos automobilių gamintojai į Niurburgringą užsuka reguliariai. Norėdami turėti nepriekaištingai subalansuotą produktą, automobilių gamintojai į šią trasą sugrįžta net ir po oficialaus naujo modelio pristatymo.
„Mercedes Benz“ neseniai pristačiusi naujutėlį „AMG GT R“, neužmigo ant laurų ir į Niurburgringą sugrįžo tam, jog galėtų dar kartą įsitikinti, jog inžinieriai savo darbą atliko gerai ir dar kartą patikrinti, jog naujoji „AMG GT“ modelio versija posūkius sugeba įveikti užtikrinčiau ir greičiau nei standartinis modelis.
Norėtume priminti, jog „AMG GT R“ bus komplektuojamas su 4.0 litrų darbinio tūrio, 8 cilindrų varikliu, kurio pajėgumas sieks 585 arklio galias ir vokiškam kupė iki 100 km/val. leis įsibėgėti per 3,6 sekundės ir pasiekti 318 km/val. greitį.