• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

„Mercedes Benz“ kompanijoje dirbantys inžinieriai moka sukurti ne tik patikimus, ištvermingus ar komfortiškus automobilius. Šios automobilių gamintojos darbuotojai taip pat žino kaip turi atrodyti, kaip turi važiuoti ir kiek turi kainuoti vidutinio dydžio kupė. 
Sedanai ir universalai, na ir „SUV“ tipo automobiliai, šiuo metu yra „Mercedes Benz“ kompanijos duona, tačiau vokiečių koncernui priklausantis gamintojas niekados nenorėjo atsisakyti mažesnio populiarumo sulaukiančio kupė kėbulo tipo. Prieš mažiau nei dešimtmetį „Mercedes Benz“ atsisakė „CLK“ vardo ir automobilius su kupė kėbulu sugrąžino E klasės modelių šeimai. Vis dėlto, vidutinio dydžio kupė automobiliai „Mercedes Benz“ šeimoje gyvuoja žymiai ilgesnį laiko tarpą.

„Mercedes Benz“ kompanijoje dirbantys inžinieriai moka sukurti ne tik patikimus, ištvermingus ar komfortiškus automobilius. Šios automobilių gamintojos darbuotojai taip pat žino kaip turi atrodyti, kaip turi važiuoti ir kiek turi kainuoti vidutinio dydžio kupė. 
Sedanai ir universalai, na ir „SUV“ tipo automobiliai, šiuo metu yra „Mercedes Benz“ kompanijos duona, tačiau vokiečių koncernui priklausantis gamintojas niekados nenorėjo atsisakyti mažesnio populiarumo sulaukiančio kupė kėbulo tipo. Prieš mažiau nei dešimtmetį „Mercedes Benz“ atsisakė „CLK“ vardo ir automobilius su kupė kėbulu sugrąžino E klasės modelių šeimai. Vis dėlto, vidutinio dydžio kupė automobiliai „Mercedes Benz“ šeimoje gyvuoja žymiai ilgesnį laiko tarpą.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

W123 kupė (4)


 
Prieš 40 metų, dienos šviesą pirmą kartą išvydo vienas populiariausių automobilių su kupė kėbulo tipu. 1977 metų Ženevos automobilių parodoje, „Mercedes Benz“ markės stende įvyko E klasės kupė premjera. „Mercedes Benz W123“ modelių šeimą papildęs kupė nebuvo lygiai toks pats kaip jo broliai. „C123“ buvo truputėlį žemesnis, truputėlį trumpesnis ir turėjo vieną išskirtinę detalę - šoninius langus be rėmo. Be to, automobilio keleiviai galėjo nuleisti ne tik priekinius, bet ir galinius šoninius langus. Kadangi „Mercedes Benz“ yra viena iš tų kompanijų, kuri puoselėja tradicija, keturi nusileidžiantys šoniniai langai tapo vizitine visų vėliau pasirodžiusių E klasės kupė automobilių vizitine kortele.
Prieš 40 metų debiutavusio modelio gamą sudarė trys modifikacijos : „230 C“, „280 C“ ir „280 CE“. Vėliau jų gretas papildė „300 CD“ - versija, kuri turėjo dyzelinį variklį.
Automobilio gamyba truko iki 1985 rugpjūčio. Per 8 metų gamybos laikotarpį „Mercedes Benz“ pardavė beveik 100 000 E klasės kupė automobilių.

GALERIJA


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų