„Prabangiausias, technologiškai pažangiausias supersedanas, kurį mes kada nors sukūrėme“, - tokie žodžiai skamba oficialiame „Mercedes Benz“ kompanijos išplatintame spaudos pranešime. Nekreipiant dėmesio į gamintojo pagyras savo modeliui, susitelkime į pačius svarbiausius faktus.
Pradėkime nuo pačio svarbiausia - techninių charakteristikų. Naujos kartos „E 63 AMG“ į priekį varys 4,0 litrų, 8 cilindrų benzininis variklis su dvejomis turbinomis. Priklausomai nuo pasirinktos versijos : „E 63 AMG“ arba „E 63 AMG S“, variklio išvystoma galia bus 563 AG ir 750 Nm arba 603 AG ir 850 Nm.
Nepriklausomai nuo pasirinktos modelio versijos, tiek „E 63 AMG“, tiek „E 63 AMG S“ bus komplektuojami su keturių varančiųjų ratų pavara. Galimybės pasirinkti modelį tik su galinių varančiųjų ratų pavara nebus.
„E 63 AMG“ iki 100 km/val. įsibėgės per 3,4 sekundės, pajėgesnis brolis - vos per 3,3 sekundės ir pasieks maksimalų 300 km/val. greitį.
4,0 litrų motoras, esantis priekinėje automobilio dalyje, buvo suporuotas su devynių laipsnių dvigubos sankabos automatine pavarų dėže, kuri gamintojo teigimu, šiuo metu yra pats geriausias ir efektyviausias pasirinkimas. Ji gali labai greitai prisitaikyti prie skirtingų vairuotojo vairavimo manierų ir patenkinti skirtingų poreikių turinčius vairuotojus.
Norėsite važiuoti dinamiškai - ji padės važiuoti dinamiškai. Norėsite važiuoti ekonomiškai - ne bėda. Norėdami važiuoti ramiai ir ekonomiškai (kad ir kaip juokingai tai skambėtų), naujos kartos „E 63 AMG“ bus komplektuojamas su cilindrų išjungimo technologija, kuri priklausomai nuo akceleratoriaus padėties išjungs antrą, trečią, penktą ir aštuntą cilindrus tam, jog 4,0 litrų darbinio tūrio variklio apetitas benzinui sumažėtų.
„Mercedes Benz“ pristatydama naująjį modelį, labai stipriai pabrėžia naują važiavimo režimą - „Drift Mode“. Kaip ir „Ford Focus RS“ automobilyje esantis „Drift“ režimas, taip ir vokiškame sedane esantis „Drift Mode“ leis vairuotojams pasidžiaugti svylančių galinių padangų kvapu ir didžiuliu dūmų kamuoliu.
Pasak „Mercedes Benz“ atstovų, naujasis režimas milžinišką variklio jėgą siųs ne į visus keturis, bet tik į galinius ratus. Skambiai pavadintas režimas leis visiems būsimiems „E 63 AMG“ vairuotojams pasidžiaugti klasikinės komponuotės sedanu, kuris su įjungtu „Drift Mode“ visoms elektroninėms sistemoms pasakys nesikišti į vairuotojo atliekamus veiksmus.
Automobilis „Mercedes Benz“ atstovybėse pasirodys kitais metais. Ar naujos kartos „E 63 AMG“ bus siūlomas tik su sedano kėbulu? Greičiausiai ne. Artimiausioje ateityje „E 63 AMG“ bus gaminamas ir su universalo kėbulu.