Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Mercedes Benz šiandien pristatė automobilį, kurį anksčiau ar vėliau įsigys beveik kiekvienas valstybės vadovas. S600 Guard yra nepaprastas šarvuotas automobilis. Tai yra pirmasis šarvuotas automobilis, kuris atitinka VR9 klasės saugumo reikalavimus. Iki šiol visi tokio tipo automobiliai atitikdavo VR7 arba VR8 klasės reikalavimus.
Šis S klasės Mercedes Benz yra ne bet koks šarvuotas automobilis. Vokiečiai šiame automobilyje panaudojo daugybę detalių pagamintų iš plieno ir polietileno. Apie pačią mašinos struktūrą net nereikėtų kalbėti, nes bendras mašinos svoris padidėjo nuo 2050 iki daugiau nei 4000 kilogramų.
Koks variklis gali patempti tokį sunkų vežimą? Mercedes Benz inžinieriai į S600 Guard sumontavo 6 litrų, dvylikos cilindrų benzininį variklį, kuris išvysto 530 arklio galių ir 830 NM sukimo momentą. Toks pat motoras yra montuojamas ir į ne šarvuotą S600.
Oficialiai gamintojas šio modelio kainos neskelbia, tačiau paprastiems mirtingiesiems ji neturėtų rūpėti.
Mercedes Benz šiandien pristatė automobilį, kurį anksčiau ar vėliau įsigys beveik kiekvienas valstybės vadovas. S600 Guard yra nepaprastas šarvuotas automobilis. Tai yra pirmasis šarvuotas automobilis, kuris atitinka VR9 klasės saugumo reikalavimus. Iki šiol visi tokio tipo automobiliai atitikdavo VR7 arba VR8 klasės reikalavimus.
Šis S klasės Mercedes Benz yra ne bet koks šarvuotas automobilis. Vokiečiai šiame automobilyje panaudojo daugybę detalių pagamintų iš plieno ir polietileno. Apie pačią mašinos struktūrą net nereikėtų kalbėti, nes bendras mašinos svoris padidėjo nuo 2050 iki daugiau nei 4000 kilogramų.
Koks variklis gali patempti tokį sunkų vežimą? Mercedes Benz inžinieriai į S600 Guard sumontavo 6 litrų, dvylikos cilindrų benzininį variklį, kuris išvysto 530 arklio galių ir 830 NM sukimo momentą. Toks pat motoras yra montuojamas ir į ne šarvuotą S600.
Oficialiai gamintojas šio modelio kainos neskelbia, tačiau paprastiems mirtingiesiems ji neturėtų rūpėti.