V12 variklis „Mercedes Benz“ automobiliuose šiuo metu yra pakankamai retas reiškinys. Iš pradžių vokiečiai nusprendė V12 motoro atsisakyti „SL“ modelyje, vėliau – G klasės visureigyje.
Vis dėlto, sportiškų „Mercedes Benz“ modelių padalinio vadovas visiems automobilių entuziastams turi ir gerų žinių.
Netolimoje ateityje bus pristatyta hibridinė jėgainė, kurioje pagrindiniu smuiku grieš 4,0 litro darbinio tūrio, 8 cilindrų motoras.
Pasak Tobias Moerso, elektrifikuota 4 litrų darbinio tūrio jėgainė galės masinėje gamyboje išbūti žymiai ilgiau, o tai yra labai gera žinia tiems, kurie niekada nenorės persėsti į elektromobilį ir norės džiaugtis fantastiškomis „AMG“ automobilių skleidžiamomis melodijomis.
Jeigu turite silpnybę 12 cilindrų varikliams – paskubėkite, nes „Mercedes Benz“ po truputėlį ruošiasi sustabdyti legendinio variklio gamybą. Visiems laikams.
Įsigaliojus naujai kuro sąnaudų ir taršos metodikai, daugelis gamintojų buvo įstumti į labai nepatogų kampą, nes daugelis itin galingų benzininių motorų buvo priversti iškelti baltą vėliavą.
Akivaizdu, jog nuolatos griežtėjantys taršos reikalavimai, anksčiau ar vėliau, privers automobilių gamintojus atsisakyti tradicinių vidaus degimo variklių. Netrukus automanų pasaulis bus priverstas surengti S klasės vizitine kortele tapusio – V formos, 12 cilindrų benzininio variklio laidotuves.
Pasak „AMG“ padalinio vadovo, Tobias Moerso, 12 cilindrų variklis į S klasę bus montuojamas iki tol, kai dabar gaminamo modelio vietą užims visiškai naujas modelis. Trumpai tariant – variklis į S klasę bus montuojamas maždaug porą metų.
Jeigu turite silpnybę 12 cilindrų varikliams – paskubėkite, nes „Mercedes Benz“ po truputėlį ruošiasi sustabdyti legendinio variklio gamybą. Visiems laikams.
Įsigaliojus naujai kuro sąnaudų ir taršos metodikai, daugelis gamintojų buvo įstumti į labai nepatogų kampą, nes daugelis itin galingų benzininių motorų buvo priversti iškelti baltą vėliavą.
Akivaizdu, jog nuolatos griežtėjantys taršos reikalavimai, anksčiau ar vėliau, privers automobilių gamintojus atsisakyti tradicinių vidaus degimo variklių. Netrukus automanų pasaulis bus priverstas surengti S klasės vizitine kortele tapusio – V formos, 12 cilindrų benzininio variklio laidotuves.
Pasak „AMG“ padalinio vadovo, Tobias Moerso, 12 cilindrų variklis į S klasę bus montuojamas iki tol, kai dabar gaminamo modelio vietą užims visiškai naujas modelis. Trumpai tariant – variklis į S klasę bus montuojamas maždaug porą metų.