„Mercedes Benz“ atstovų teigimu, serijinei gamybai paruoštas modelis bus labai panašus į tuos, kuriuos matome dabar. Serijinei gamybai paruošti modeliai bus skirstomi į anksčiau minėtas modifikacijas, kurios leis pasirinkti automobilį pagal savo poreikius ir naudojimo įpročius.
Pavyzdžiui, pasirinkus „Stylish Explorer“ modifikaciją, gausite 22 colių lengvo lydinio ratlankius, agresyvios išvaizdos kėbulo apdailą, prabangiausiems „Mercedes Benz“ modeliams būdingą interjerą ir komforto įrangą. Tuo tarpu antroji versija turės aukštesnę kėbulo prošvaisą, bekelei skirtas padangas, iš juodos plastmasės pagamintas kėbulo dalis, kurių nebūtų gaila sugadinti.
Pati pigiausia X klasės modifikacija turės galinių varančiųjų ratų pavarą, keturių cilindrų benzininį variklį ir pačią reikalingiausią komforto įrangą. Tuo tarpu brangesnės modelio versijos galės būti komplektuojamos su keturių varančiųjų ratų pavara, galingesniais benzininiais arba dyzeliniais motorais. Pavyzdžiui, pati brangiausia modelio versija turės 6 cilindrų dyzelinį motorą, kuri galės pavežti 1,1 tonos krovinį arba patempti priekabą, kurios svoris iki 3,5 tonos.
Modeliai su keturių varančiųjų ratų pavara taip pat turės blokuojamus diferencialus, pažangesnę stabilumo kontrolę, palėtintoją, gervę - tikriems visureigiams būdingą įrangą, kuri leis užtikrintai leistis į nuotykį ten, kur tiesiog nėra kelių.
Po mersedesiška išvaizda slypi „Nissan Navara“ ir „Renault Alaskan“ naudojama važiuoklė, tačiau didžioji dauguma komponentų buvo pakeisti. Pavyzdžiui, priekinės ir galinės pakabos komponentai ir konfigūracija neturi nieko bendro su „Nissan“ ir „Renault“ analogais.
Panaši koncepcija vyrauja ir automobilio viduje. X klasės interjeras labiau primena modernius „Mercedes Benz“ modelius, o ne „Nissan Navara“ ar „Renault Alaskan“.
„Mercedes Benz“ teigia, jog Europoje naujasis modelis pasirodys 2017 metų rudenį. Senojo žemyno rinkai skirti modeliai bus surenkami Barselonoje esančioje „Nissan“ gamykloje.