Kadaise automobilio saugumas daugeliui žmonių tiesiogiai asocijavosi su „Mercedes-Benz“ ir „Volvo“ automobiliais, o viena iš suformuoto tokio įvaizdžio priežasčių buvo abiejų kompanijų reklamose nuodugniai nagrinėjami visi su tuo susiję gaminamų transporto priemonių konstrukcijos aspektai.
Metams bėgant automobilių saugumas tapo svarbiausiu prioritetu visoms kompanijos šioje pelningoje industrijoje ir palaipsniui visi gamintojai pradėjo rodyti panašias reklamas, kol galiausiai rinkodaros skyriai nusprendė akcentuoti kitus dalykus.
Dabar apie savo kvalifikaciją kuriant saugius automobilius klientams nori priminti „Mercedes-Benz“. Pagrindinis naujos vokiečių kompanijos reklamos veikėjas šuo, vardu Amy. Patelė kartu su ją salone vežusiais keleiviais praėjusių metų rugsėjo mėnesį pateko į siaubingą avariją, tačiau netgi nebuvo rimtai sužeista.