Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Trumpam užmirškite civilizuotas naujos kartos C klasės versijas, nes jūs (tame tarpe ir mes) trokštate pačios galingiausios ir sportiškiausios modifikacijos.
„Mercedes Benz“ net nesiruošia nusileisti ir šiuo metu intensyviai dirba ties C klasės„AMG“ versija, kuri stos į dvikovą su neseniai pristatytu „BMW M3“.
Naujos kartos „AMG“ modelis atsisakys ėdraus 6.2 litro motoro. Jį pakeis ekonomiškesnis, tačiau toks pats galingas 4 litrų darbinio tūrio agregatas, kuris išvystys maždaug 500 arklio galių. Kitaip negu „BMW M3“, kuris turėjo atsikratyti dviejų cilindrų, naujasis „AMG“ kūrinys galės toliau riaumoti turėdamas aštuonis cilindrus.
Iki šiol nėra žinoma su kokia pavarų dėže „Mercedes Benz“ suporuos naująjį variklį, tačiau neoficialūs šaltiniai skelbia, kad vokiečiai pasirinks senąją septynių bėgių automatinę transmisiją, o ne visiškai naują - devynių bėgių pavarų dėžę.
Trumpam užmirškite civilizuotas naujos kartos C klasės versijas, nes jūs (tame tarpe ir mes) trokštate pačios galingiausios ir sportiškiausios modifikacijos.
„Mercedes Benz“ net nesiruošia nusileisti ir šiuo metu intensyviai dirba ties C klasės„AMG“ versija, kuri stos į dvikovą su neseniai pristatytu „BMW M3“.
Naujos kartos „AMG“ modelis atsisakys ėdraus 6.2 litro motoro. Jį pakeis ekonomiškesnis, tačiau toks pats galingas 4 litrų darbinio tūrio agregatas, kuris išvystys maždaug 500 arklio galių. Kitaip negu „BMW M3“, kuris turėjo atsikratyti dviejų cilindrų, naujasis „AMG“ kūrinys galės toliau riaumoti turėdamas aštuonis cilindrus.
Iki šiol nėra žinoma su kokia pavarų dėže „Mercedes Benz“ suporuos naująjį variklį, tačiau neoficialūs šaltiniai skelbia, kad vokiečiai pasirinks senąją septynių bėgių automatinę transmisiją, o ne visiškai naują - devynių bėgių pavarų dėžę.