Tokio pobūdžio projektai nėra finansuojami pačio gamintojo. Kadangi ši idėja kilo „Mercedes Benz“ padalinio Argentinoje vadovams, lėšos skirtos projekto kūrimui ir tobulinimui buvo skirtos iš gauto pelno, kurį padalinys užsidirbo iš „Mercedes Benz“ pardavimų Argentinoje.
Sukurti visiškai naują automobilį „Mercedes Benz“ padalinys negalėjo, nes tiesiog neturėjo didžiulio biudžeto ir talentingų inžinierių arsenalo, tad vietoj to buvo pasirinktas lengvesnis ir paprastesnis kelias. Kadangi tuomet Argentinoje buvo surenkami populiarūs „Mercedes Benz W115“ sedanai, keletos specialistų grupelė pasinaudojusi milžinišku atsarginių detalių arsenalu į didžiules dirbtuves parsitempė vokišką sedaną, nupjovė galinę stogo dalį, pašalino galines sėdynes, bagažinės dangtį. Jų vietoje atsirado perdaryta erdvė, kurioje galėtų tilpti net ir didžiausias Argentinos turguje rastas veršiukas.
Techninė pikapo automobilio niekuo nesiskyrė nuo „W115“ sedano, kurio pagrindu jis buvo sukurtas. Skirtumai tarp argentinietiško pikapo ir „W115“ buvo matomi tik automobilio eksterjere. Visa kita - laiko patikrinta ir ne vieną kartą išbandyta.
Įdomu yra tai, jog „Mercedes Benz“ padalinio Argentinoje iniciatyva sulaukė didžiulio palaikymo iš kompanijos vadovų Vokietijoje, kurie uždegė žalią šviesą ir leido „La Pickup“ vardu pavadintą modelį pardavinėti oficialiose „Mercedes Benz“ atstovybėse.