Palyginus su „Porsche 911“, naujasis „Mercedes Benz“ kūrinys bus truputėlį siauresnis, trumpesnis ir žemesnis.
Variklių gama bus labai įvairi. Baziniai modeliai bus aprūpinti keturių cilindrų agregatais, kurie išvystys daugiau kaip 300 arklio galių. Toks pats dviejų litrų darbinio tūrio motoras šiuo metu montuojamas į „A45 AMG“. Aukso viduriuku turėtų tapti 3 litrų, šešių cilindrų variklis, kuris bus aprūpintas dviem turbokompresoriais.
Pati galingiausia ir greičiausia „AMG GT“ modifikacija gaus aštuonių cilindrų, dvejomis turbinomis apkarstytą variklį, kuris išvystys maždaug 500 arklio galių. To turėtų užtekti įkrėsti proto „Porsche 911 Turbo“ savininkams.
Jau 2014 metų pabaigoje, „Mercedes Benz“ pristatys naują „SLS“ broliuką, kuris bandys įgelti legendiniam „Porsche 911“. Nors projekto pradžioje šis modelis buvo pakrikštytas „SLC“ vardu, tačiau neoficialūs šaltiniai teigia, kad naujasis „911“ žudikas dėvės „AMG GT“ vardą.
Naujojo „AMG GT“ modelio struktūra ir kėbulo detalės bus pagamintos iš aliuminio - tai leis drastiškai sumažinti automobilio svorį. Neoficialūs šaltiniai teigia, jog naujasis modelis svers ne daugiau kaip 1500 kilogramų.
Jau 2014 metų pabaigoje, „Mercedes Benz“ pristatys naują „SLS“ broliuką, kuris bandys įgelti legendiniam „Porsche 911“. Nors projekto pradžioje šis modelis buvo pakrikštytas „SLC“ vardu, tačiau neoficialūs šaltiniai teigia, kad naujasis „911“ žudikas dėvės „AMG GT“ vardą.
Naujojo „AMG GT“ modelio struktūra ir kėbulo detalės bus pagamintos iš aliuminio - tai leis drastiškai sumažinti automobilio svorį. Neoficialūs šaltiniai teigia, jog naujasis modelis svers ne daugiau kaip 1500 kilogramų.