Naująjį „Mercedes Benz“ koncepcinį automobilį sukūrė dviejų kompanijos dizaino studijų darbuotojai. Nors didžiąją dalį darbo atliko Vokietijoje esantys specialistai, tačiau nemažas indelis priklauso Kinijoje esančios dizaino studijos darbuotojams. Tačiau automobilio išvaizda nėra pats įdomiausias šio koncepcinio automobilio aspektas.
„Mercedes Benz“ nusprendė sukurti koncepcinį automobilį, kuris turėtų dar niekur nematytas technologijas. Visas automobilis yra kaip didžiulė saulės energijos elektrinė. Dienos metu jis susiurbia kiekvieną saulės spindulėlį ir jį paverčia elektros energija, kuri suka automobilio ratus.
Dar viena įdomi naujovė. „Power-On-The-Move-Suspension“ vardu pavadinta pakaba. Amortizatoriai ir spyruoklės aprūpinami specialiais prietaisais, kurie kaupia šių komponentų išskleidžiamą energiją ir vėliau ją siunčia į specialų generatorių, o pastarasis elektros energiją siunčia į specialius motoriukus, kurie suka automobilio ratus.
„Mercedes Benz“ kompanijos atstovų teigimu, naujasis koncepcinis automobilis yra varomas naujos kartos benzininiu varikliu, kurį galima maitinti ne tik benzinu, bet ir vandeniliu.
„Mercedes Benz“ nėra vienas iš tų automobilių gamintojų, kuris galėtų netikėtai pristatyti visiškai naują modelį. Punktualumu ir preciziškumu garsėjantys vokiečiai šiandien sulaužė keletą taisyklių ir netikėtai pristatė „G-Code“ vardu pavadintą padidinto pravažumo automobilį.
„Mercedes Benz G-Code“ už mažiausią kompanijos padidinto pravažumo automobilį - „GLA“ yra 317 milimetrų trumpesnis, 96 milimetrais platesnis ir 6 milimetrais aukštesnis. Ar „Mercedes Benz“ galvoja apie dar mažesnio, tačiau jaunatviškiau atrodančio padidinto pravažumo automobilio gamybą? Greičiausiai taip, nes „Audi“ inžinieriai šiuo metu pluša ties visiškai nauju „Q1“, kuris bus mažesnis ir kompaktiškesnis už „Audi Q3“.
„Mercedes Benz“ nėra vienas iš tų automobilių gamintojų, kuris galėtų netikėtai pristatyti visiškai naują modelį. Punktualumu ir preciziškumu garsėjantys vokiečiai šiandien sulaužė keletą taisyklių ir netikėtai pristatė „G-Code“ vardu pavadintą padidinto pravažumo automobilį.
„Mercedes Benz G-Code“ už mažiausią kompanijos padidinto pravažumo automobilį - „GLA“ yra 317 milimetrų trumpesnis, 96 milimetrais platesnis ir 6 milimetrais aukštesnis. Ar „Mercedes Benz“ galvoja apie dar mažesnio, tačiau jaunatviškiau atrodančio padidinto pravažumo automobilio gamybą? Greičiausiai taip, nes „Audi“ inžinieriai šiuo metu pluša ties visiškai nauju „Q1“, kuris bus mažesnis ir kompaktiškesnis už „Audi Q3“.