Po antradienį išplatintos visos atnaujintos E klasės modelių gamos nuotraukos, kurioje pirmą kartą buvo galima pamatyti ir galingiausią „E63 AMG“ versiją, šiandien „Mercedes-Benz“ pagaliau pateikė visą fotografijų kolekciją ir trumpą sportiškiausių modifikacijų specifikaciją.
Oficialus modelio debiutas įvyks kitą savaitę Detroito automobilių parodoje ir kaip galima matyti žvelgiant į nuotraukas pertvarkyta galingiausia versija turi gerokai agresyvesnio stiliaus priekinės dalies dizainą, su naujais priekiniais žibintais, specialiai šiems automobiliams skirtas radiatoriaus groteles ir buferį su didžiulėmis oro įsiurbimo angomis ir oro srautą po automobiliu optimizuoti turinčiu oro aptaku.
Galinio buferio stilius taip pat pasikeitė, taip pat jame atsirado atnaujintas difuzorius ir keturi trapecijos formos išmetimo sistemos antgaliai.
Modelio širdimi išliks tas pats 5,5 litro darbo tūrio V8 tipo variklis su dviem turbokompresoriais, tačiau AMG inžinieriai eilinį kartą prikišo prie jo pirštus, todėl maksimali galia dabar siekia 557 AG ties 5500 aps./min., o didžiausias sukimo momentas – 720 Nm diapazone nuo 1750 iki 5250 aps./min. Tokia trauka leidžia sportiškajam sedanui nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėti per 4,2 sekundės. Keturiais ratais varoma „4Matic“ sedano versija tokį sprintą įveikia per 3,7 sekundės, universalo – per 3,8 sekundės.
Trokštantiems daugiau galios „Mercedes-Benz“ taip pat pasiūlys „E63 AMG 4Matic S“ versijas tiek su sedano, tiek ir su universalo kėbulu. Šiek modeliai turės blokuojamą galinį diferencialą ir galingesnę to paties variklio versiją, išvystančią 585 AG ties 5500 aps./min. ir 800 Nm diapazone nuo 1750 iki 5000 aps./min. Šie modeliai nuo 0 iki 100 km/h įsibėgės per 3,6 ir 3,7 sekundės – atitinkamai versijai su sedano ir universalo kėbulu.
Nepriklausomai nuo versijos visų modelių maksimalus greitis bus apribotas iki 250 km/h.
Trauka galiniams ar visiems keturiems ratams bus perduodama per septynių laipsnių sportinę „AMG Speeshift MCT“ transmisiją, kuri suteikia keturis rėžimus: kontroliuojamo efektyvumo, sportišką, sportišką su pliusu ir rankinį. Už papildomą mokestį siūloma perforuotų aušinamų keramikinių 360 mm skersmens diskų stabdžių sistema su sidabrinio atspalvio apkabomis baziniams AMG modeliams ir raudonomis – sportiškesnėms „S“ versijoms.
„S“ modelius taip pat bus gali atskirti pagal specialius 19 colių skersmens 10 stipinų lengvojo lydinio ratlankius apautus 255/35 R19 išmatavimų padangomis priekyje ir 285/30 R19 – gale. Priekinis oro aptakas ir bagažinės juosta papuošti sidabrinio atspalvio chromu, o sedanas taip pat turi kėbulo spalvos sparną, kuris suteikia papildomą prispaudimo jėgą važiuojant dideliu greičiu. Galiniais ratais varomos versijos rinkoje pasirodys balandį, o „4Matic“ ir S serijos modeliai prie jų prisijungs gegužę.