Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Talpus, išvaizdus, komfortiškas, prabangus ir geidžiamas - taip būtų galima apibūdinti E klasės universalą. O kaip reikėtų apibūdinti E klasės universalą, kuris buvo prigirdytas „AMG“ kompanijos sukurtų steroidų?
Pirmasis apibūdinimas šaunantis į galvą - „Beprotiškai greitas“. 4 litrų, 8 cilindrų variklį turintis universalas iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 3,5 sekundės ir pasiekti 250 km/val. maksimalų greitį. Tačiau tai tik sausa statistika, kuri negali papasakoti kaip prie sėdynės prispaudžia 612 arklio galių ir 850 Nm sukimo momentą išvystantis jėgos agregatas.
Vokietijoje leidžiamo „Sport Auto“ žurnalo redakcija, kiekvieną kartą gavusi raktelius nuo itin galingo ir sportiško modelio, iškart keliauja į lenktynių trasą. Tą patį jie padarė ir su „E 63 AMG“. Tik šį kartą jie nusprendė į automobilį sumontuoti laiko matavimo įrangą ir pažiūrėti kokį laiką užfiksuos šis pajėgus universalas.
„Sport Auto“ žurnalisto vairuojamas automobilis Niurburgringo trasą įveikė per 7 minutes ir 45,19 sekundės. Leidinio atstovai teigia, jog tai buvo visiškai standartinis modelis, neturintis ne vieno modifikacijos. Padangos taip pat nebuvo pakeistos.
Atsižvelgiant į tai, jog šis ratuotis sverčia daugiau kaip 2 tonas, automobilio pasiektas rezultatas priverčia atsistoti ir paploti „AMG“ inžinieriams už šį įspūdingą kūrinį.
Talpus, išvaizdus, komfortiškas, prabangus ir geidžiamas - taip būtų galima apibūdinti E klasės universalą. O kaip reikėtų apibūdinti E klasės universalą, kuris buvo prigirdytas „AMG“ kompanijos sukurtų steroidų?
Pirmasis apibūdinimas šaunantis į galvą - „Beprotiškai greitas“. 4 litrų, 8 cilindrų variklį turintis universalas iki 100 km/val. gali įsibėgėti per 3,5 sekundės ir pasiekti 250 km/val. maksimalų greitį. Tačiau tai tik sausa statistika, kuri negali papasakoti kaip prie sėdynės prispaudžia 612 arklio galių ir 850 Nm sukimo momentą išvystantis jėgos agregatas.
Vokietijoje leidžiamo „Sport Auto“ žurnalo redakcija, kiekvieną kartą gavusi raktelius nuo itin galingo ir sportiško modelio, iškart keliauja į lenktynių trasą. Tą patį jie padarė ir su „E 63 AMG“. Tik šį kartą jie nusprendė į automobilį sumontuoti laiko matavimo įrangą ir pažiūrėti kokį laiką užfiksuos šis pajėgus universalas.
„Sport Auto“ žurnalisto vairuojamas automobilis Niurburgringo trasą įveikė per 7 minutes ir 45,19 sekundės. Leidinio atstovai teigia, jog tai buvo visiškai standartinis modelis, neturintis ne vieno modifikacijos. Padangos taip pat nebuvo pakeistos.
Atsižvelgiant į tai, jog šis ratuotis sverčia daugiau kaip 2 tonas, automobilio pasiektas rezultatas priverčia atsistoti ir paploti „AMG“ inžinieriams už šį įspūdingą kūrinį.