Bendradarbiaudami su „Porsche“ inžinieriais, populiarusis „W124“ gavo 5.0 litrų darbinio tūrio benzininį variklį, kuris išvystė 326 arklio galias ir buvo suporuotas su keturių laipsnių automatine pavarų dėže.
Ši kombinacija leido „E 500“ iki 100 km/val. įsibėgėti per 5.5 sekundės ir pasiekti 260 km/val. maksimalų greitį.
Kadangi „Porsche“ inžinierių paslaugos nebuvo pigios, o ir atliktų pakeitimų sąrašas buvo kur kas ilgesnis nei „Mercedes Benz“ inžinieriai tikėjosi, Vokietijoje šis modelis kainavo 134 tūkst. markių ( maždaug 68 tūkst. euru )arba maždaug dvigubai daugiau nei gausiai sukomplektuotas „300 E“.
Šiandien, pati pajėgiausia E klasės modelio versija - „E63 AMG“, kainuoja nuo 100 tūkst. eurų.