1995 metais automobilį išbandę žurnalistai teigė, kad C 36 AMG nėra tikras BMW M3 konkurentas, nes posūkiuose jam trūkdavo stabilumo, o važiuoklė buvo orientuota į komfortą mėgstančius vairuotojus. Atrodo, kad 25 milimetrais sužeminta pakaba ir stabdžių sistema iš SL600 nepadėjo tapti tapti pilnaverte BMW M3 alternatyva. Tačiau galbūt C 36 AMG ir neturėjo tapti BMW M3 alternatyva?
C 36 AMG buvo truputėlį kitoks. Jis nebuvo sportiškas, agresyviai nusiteikęs sedanas su kuriuo galima šėlti vingiuotuose užmiesčio keliuose. Nors pakaba buvo sužeminta, tačiau važiuoklė buvo sukonfigūruota komfortui. Prie to reikėtų pridėti elektra valdomas odines sėdynes, automatinę klimato kontrolę ir dar daugybę privalumų, kuriais galėjo pasigirti tik aukštesnės klasės automobiliai.
Tai buvo kitokia sportiško sedano interpretacija.
C 43 AMG
C 36 AMG gyvavo ne ilgai, vos porą metų. AMG ir Mercedes Benz inžinieriams šešių cilindrų motoras greičiausiai buvo per silpnas, todėl 1997 metais buvo pristatyta galingesnis, aštuonių cilindrų širdį turėjęs C 43 AMG.
Po kapotu slypėjo 4.3 litro, aštuonių cilindrų motoras, kuris išvystė 310 arklio galių ir 410 NM sukimo momentą. Galia buvo perduodama per penkių automatinę pavarų dėžę į galinius varomuosius ratus. Jeigu kam nors įdomu, variklis buvo pasiskolintas iš E klasės, o pavarų dėžė iš SL500 kabrioleto.
Tačiau net ir galingesnis variklis nepadėjo įveikti. Kaip ir C 36 AMG, taip ir C 43 AMG buvo labai greitas, komfortiškas ir prabangus sedanas su kuriuo mieliau važinėtumėte kiekvieną dieną, o ne tais vingiuotais keliais, kurie veda į lenktynių trasą.
Kaip ir C 36, taip ir C43 buvo gaminamas pakankamai trumpai - vos dvejus metus, nuo 1998 iki 2000 metų.
Galerija :