Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Atrodo, jog biurokratų siekis sumažinti išmetamųjų dujų emisijas truputėlį pakeis „Mercedes Benz“ sportiškosios divizijos veidą. „Mercedes Benz“ šiandien pranešė, jog atsisakys 5.5 litro, aštuonių cilindrų motoro, kuris dabar yra montuojamas į „S63 AMG“.
Pasak „AMG“ vadovo Tobiaso Moerso, ateityje atsisakyti šio variklio reikės ne tik dėl griežtėjančių išmetamųjų dujų emisijų reikalavimų. Norint iš šio variklio dar daugiau galios, ekstremalesni patobulinimai gali pakenkti jo patikimumui ir ilgaamžiškumui. Šiuo metu šis 5.5 litro motoras išvysto 585 arklio galių ir 900 NM sukimo momentą.
Kas pakeis šį galiūną? Visiškai naujas „AMG“ specialistų sukurtas keturių litrų darbinio tūrio, aštuonių cilindrų agregatas. Ateityje taip pat bus naudojamos hibridinės technologijos.
Atrodo, jog biurokratų siekis sumažinti išmetamųjų dujų emisijas truputėlį pakeis „Mercedes Benz“ sportiškosios divizijos veidą. „Mercedes Benz“ šiandien pranešė, jog atsisakys 5.5 litro, aštuonių cilindrų motoro, kuris dabar yra montuojamas į „S63 AMG“.
Pasak „AMG“ vadovo Tobiaso Moerso, ateityje atsisakyti šio variklio reikės ne tik dėl griežtėjančių išmetamųjų dujų emisijų reikalavimų. Norint iš šio variklio dar daugiau galios, ekstremalesni patobulinimai gali pakenkti jo patikimumui ir ilgaamžiškumui. Šiuo metu šis 5.5 litro motoras išvysto 585 arklio galių ir 900 NM sukimo momentą.
Kas pakeis šį galiūną? Visiškai naujas „AMG“ specialistų sukurtas keturių litrų darbinio tūrio, aštuonių cilindrų agregatas. Ateityje taip pat bus naudojamos hibridinės technologijos.