Praėjo net 17 metų nuo to dienos, kai „Mercedes Benz“ pirmą kartą pristatė inovatyvų, šiek tiek netradicinių formų hečbeką, kuris labiau priminė sumažintą vienatūrį.
Pasak tuometinių „Mercedes Benz“ kompanijos vadovų, naujoji A klasė turėjo sudominti jaunus, daug gyvenime pasiekusius jaunuolius, kuriems norisi prestižinės markės automobilio, tačiau nenori turėti penkių metrų ilgio valties. Tačiau vietoj to, kad sudomintų jaunus pirkėjus, net 84 procentai šio modelio pirkėjų buvo vyresni nei 35 metai.
Atrodo šis modelis nesudomino net ir „AMG“ kompanijos meistrų, kurie dažniausiai mėgsta tobulinti kiekvieną „Mercedes Benz“ modelį. Todėl nenuostabu, kad pati galingiausia A klasės modelio versija turėjo 140 arklio galių išvystantį benzininį variklį. Tačiau pasirodo, kad būtent pati galingiausia modelio versija gali tapti puikia platforma įdomiam projektui.
Pasak šio automobilio savininko, Philipo, mintis pagražinti ir patobulinti nelabai įdomų A klasės hečbeką kilo visai netikėtai. Keisčiausia yra tai, kad vaikinui sugalvojus sukurti A klasės „AMG“, jis net neturėjo šio automobilio.
Taigi, vaikinui į galvą šovusi mintis buvo paprasta. Nusipirkti nuobodų hečbeką, išmesti nereikalingą įrangą, sumažinti jo svorį ir pabandyti iš benzininio variklio išspausti kuo daugiau arklio galių.
Lengva užduotis? Iš dalies - taip, ir iš dalies - ne. Pati sunkiausia užduotis - padidinti variklio galią. Nors vaikinas perprogramavo variklio kompiuterį, sumontavo išmetimo sistemą iš nerūdijančio plieno ir pakeitė įpurškimo kolektorių, tačiau visi šie pakeitimai keturių cilindrų motoro pajėgumą padidino nuo 140 iki 160 AG.
Atėjo metas išvaizdai. Philipas su keletos pažįstamų pagalba įsigijo originalias „AMG“ radiatoriaus groteles, priekinį ir galinį bamperius, slenksčius, ir net žibintus. Visi jie buvo kadaise pagaminti „AMG“ dirbtuvėse.
Nuleisti ant žemės padėjo „H&R“ firmos komponentai. Tuo tarpu platesnius „Mercedes Benz“ ratlankius sutalpinti padėjo 10 mm (priekyje) ir 20 mm (gale) rastafkės.