• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Elektrifikuoti „AMG“ divizijos automobiliai pasirodys gerokai anksčiau negu galite tikėtis, tačiau tai nereiškia, jog ateityje pasirodysiantys modeliai praras „AMG“ mašinoms būdingą charakterį.
Kaip ir bet kuris kitas automobilių gamintojas, taip ir „AMG“ divizija susiduria su tais pačiais iššūkiais. Vis labiau ir labiau spaudžiantys taršos reikalavimai skatina inžinierius pagalvoti apie naujus ir, galbūt, netradicinius būdus, kurių dėka pavyktų prailginti vidaus degimo variklio egzistenciją.

Elektrifikuoti „AMG“ divizijos automobiliai pasirodys gerokai anksčiau negu galite tikėtis, tačiau tai nereiškia, jog ateityje pasirodysiantys modeliai praras „AMG“ mašinoms būdingą charakterį.
Kaip ir bet kuris kitas automobilių gamintojas, taip ir „AMG“ divizija susiduria su tais pačiais iššūkiais. Vis labiau ir labiau spaudžiantys taršos reikalavimai skatina inžinierius pagalvoti apie naujus ir, galbūt, netradicinius būdus, kurių dėka pavyktų prailginti vidaus degimo variklio egzistenciją.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Innovative High Performance drive components made by Mercedes-AMG, electrified turbo charger


Jungtinė „Mercedes-Benz“, „AMG“ ir „Garrett“ inžinierių komanda po keletą metų trukusių kūrimo darbų, galiausiai pristatė naują komponentą, kuris padės išnaudoti elektrifikuotų jėgainių potencialą. Tai – elektrifikuota turbina.
Kad ir kaip keistai tai skamba, tačiau šis terminas kone geriausiai tinka naujam komponentui, kuris netolimoje ateityje palaikys kompaniją daugeliui vidaus degimo variklių, bet prieš tai išsiaiškinkime kas tai per padaras.

REKLAMA

Innovative High Performance drive components made by Mercedes-AMG, electrified turbo charger


Tai nėra visapusiškai elektrinė turbina, kuriai nereikia oro ar išmetamųjų dujų, jog galėtų veikti. Jos veikimo principas išliko nepasikeitęs – ji pumpuoja orą į variklį ir tokiu būdu padeda vieno ciklo metu sudeginti kuo daugiau degalų.
Jungtinė inžinierių komanda siekdama padidinti senamadiškos turbinos ir vidaus degimo variklio efektyvumo rodiklius, į pačios turbinos vidų sumontavo siaurą elektros motorą, kuris suka kompresoriaus sparnuotę dar prieš pradedant siurbti orą.

REKLAMA
REKLAMA

Innovative High Performance drive components made by Mercedes-AMG, electrified turbo charger


„Mercedes-Benz“ teigimu, naujoji turbina kaip reikiant sumažins variklių apetitą degalams, sumažins emisijas ir svarbiausia – padės užtikrinti, jog benzinu maitinami varikliai džiugintų šypseną keliančiomis charakteristikomis.
Labai tikėtina, jog naujoji turbina bus montuojama į eilę naujos kartos „AMG“ modelių. Pradedant naujos kartos C klasės „AMG“ versija ir baigiant S klasės analogais.

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų