Jungtinė „Mercedes-Benz“, „AMG“ ir „Garrett“ inžinierių komanda po keletą metų trukusių kūrimo darbų, galiausiai pristatė naują komponentą, kuris padės išnaudoti elektrifikuotų jėgainių potencialą. Tai – elektrifikuota turbina.
Kad ir kaip keistai tai skamba, tačiau šis terminas kone geriausiai tinka naujam komponentui, kuris netolimoje ateityje palaikys kompaniją daugeliui vidaus degimo variklių, bet prieš tai išsiaiškinkime kas tai per padaras.
Tai nėra visapusiškai elektrinė turbina, kuriai nereikia oro ar išmetamųjų dujų, jog galėtų veikti. Jos veikimo principas išliko nepasikeitęs – ji pumpuoja orą į variklį ir tokiu būdu padeda vieno ciklo metu sudeginti kuo daugiau degalų.
Jungtinė inžinierių komanda siekdama padidinti senamadiškos turbinos ir vidaus degimo variklio efektyvumo rodiklius, į pačios turbinos vidų sumontavo siaurą elektros motorą, kuris suka kompresoriaus sparnuotę dar prieš pradedant siurbti orą.
„Mercedes-Benz“ teigimu, naujoji turbina kaip reikiant sumažins variklių apetitą degalams, sumažins emisijas ir svarbiausia – padės užtikrinti, jog benzinu maitinami varikliai džiugintų šypseną keliančiomis charakteristikomis.
Labai tikėtina, jog naujoji turbina bus montuojama į eilę naujos kartos „AMG“ modelių. Pradedant naujos kartos C klasės „AMG“ versija ir baigiant S klasės analogais.