• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Nauji modeliai po truputi panašėja, tampa eiliniais buities prietaisais, tačiau žmonės nori, jog jų transporto priemonė išreikštų jų išskirtinę asmenybę, todėl automobilių tobulinimas vis labiau įgauna pagreitį. Tiuninguojama viskas, kas turi keturis ratus, tai daroma pagal kiekvieno skonį ir kišenę, tačiau šia veikla užsiima daugelis automanų. Bet ar kada įsivaizdavote, kad į šią virtuvę su trenksmu pakliūti pamėgins tikras menininkas?
Susipažinkinte Šonu Habrikromanu, kuris yra kiek kitoks menininkas, nei mes įpratę manyti. Šis vyrukas iš visiems gerai pažįstamų, metalo, medienos, plastmasės dalių kuria įvairiausias funkcionuojančias skulptūras, kurias net gali išbandyti kiekvienas parodos lankytojas. Kaip pavyzdį pateiksime orinę važiuoklę turinčią kėdę ant ratų, kuri puikiai atrodytų visuose „stance“ ir „lowrider“ suvažiavimuose.

Air Ride Chair 1
Būtent tokiems automobiliams Šonas ir prijaučia. Jam patinka mašinos, kurios slysta pažeme, ypač jei tai vintažinis, praėjusio amžiaus septintojo dešimtmečio egzempliorius. Kažką tokio, tik kiek sudėtingesnio ir labiau traukiančio akį savo projektui pasirinko ir pats menininkas. Tai 1963 metų „Ford Falcon Deluxe Club Wagon“ – šiuolaikinių šeimynų dėžučių ant ratų protėvis.

Day-1
Šiuo projektu vyrukas tikėjosi vienoje, pilnai veikiančioje skulptūroje sukurti „Americanos“ ir šiuolaikinio tiuningo derinį, senus laikus sintezuoti su šiandieninėmis automobilių tobulinimo tendencijomis. Taip pat Šonas žada pasistengti iki pažaliavimo supykdyti grynakraujus klasinikių automobilių, amerikietiškų, europietiškų ir japoniškų mašinų entuziastus, kadangi šiame projekte į vieną įspūdingą mišrainę bus suplakti dar niekur kitur kartu nematyti ingridientai.
Pradėkime nuo to, jog „Ford Falcon Deluxe Club Wagon“ dugnas buvo visiškai išpjautas ir jo vietoje įstatytas naujas, specialiai projektui pagamintas rėmas, kuriam labiau seksis draugauti su šiuolaikine orine, daugiasvirte važiuokle. Automobilis galės stovėdamas linguoti į visas keturias puses, kas tikrai jam užtikrins praeivių dėmesį.

photo
O dabar prasideda įdomybės ir Šono artistiškumas. Vyrutis nusprendė, jog  amerikietiškame kėbule jėgas turėtų sujungti europietiškas dyzelinis variklis su japoniška greičių dėže. Kaip tarė, taip ir padarė – priekyje stovi lietuviams iki kaulų smegenų pažįstamas „Volkswagen“ 1,9 TDI agregatas kuris prijungtas prie automatinės greičių dėžės, pasiskolintos iš „Toyota“ pikapo. Ši tarpkontinentinė pora galią perduos gale esančiam reduktoriui, kuris paimtas iš... „Nissan 300ZX“. Kažkoks eko-sportiškas derinys...

IMG_4661-edit copy
Kol kas, tai pagrindiniai darbai, kuriuos pavyko atlikti menininkui  turinčiam labai ribotą biudžetą. Šonui iki galutinės, keliais važiuojančios skulptūros, stadijos dar toli, tačiau labai nuoširdžiai tikimės, jog užbaigtas projektas taps ne tik meno galerijų, bet ir automobilių entuziastų suvažiavimų puošmena.

IMG_5784

Nauji modeliai po truputi panašėja, tampa eiliniais buities prietaisais, tačiau žmonės nori, jog jų transporto priemonė išreikštų jų išskirtinę asmenybę, todėl automobilių tobulinimas vis labiau įgauna pagreitį. Tiuninguojama viskas, kas turi keturis ratus, tai daroma pagal kiekvieno skonį ir kišenę, tačiau šia veikla užsiima daugelis automanų. Bet ar kada įsivaizdavote, kad į šią virtuvę su trenksmu pakliūti pamėgins tikras menininkas?
Susipažinkinte Šonu Habrikromanu, kuris yra kiek kitoks menininkas, nei mes įpratę manyti. Šis vyrukas iš visiems gerai pažįstamų, metalo, medienos, plastmasės dalių kuria įvairiausias funkcionuojančias skulptūras, kurias net gali išbandyti kiekvienas parodos lankytojas. Kaip pavyzdį pateiksime orinę važiuoklę turinčią kėdę ant ratų, kuri puikiai atrodytų visuose „stance“ ir „lowrider“ suvažiavimuose.

Air Ride Chair 1
Būtent tokiems automobiliams Šonas ir prijaučia. Jam patinka mašinos, kurios slysta pažeme, ypač jei tai vintažinis, praėjusio amžiaus septintojo dešimtmečio egzempliorius. Kažką tokio, tik kiek sudėtingesnio ir labiau traukiančio akį savo projektui pasirinko ir pats menininkas. Tai 1963 metų „Ford Falcon Deluxe Club Wagon“ – šiuolaikinių šeimynų dėžučių ant ratų protėvis.

Day-1
Šiuo projektu vyrukas tikėjosi vienoje, pilnai veikiančioje skulptūroje sukurti „Americanos“ ir šiuolaikinio tiuningo derinį, senus laikus sintezuoti su šiandieninėmis automobilių tobulinimo tendencijomis. Taip pat Šonas žada pasistengti iki pažaliavimo supykdyti grynakraujus klasinikių automobilių, amerikietiškų, europietiškų ir japoniškų mašinų entuziastus, kadangi šiame projekte į vieną įspūdingą mišrainę bus suplakti dar niekur kitur kartu nematyti ingridientai.
Pradėkime nuo to, jog „Ford Falcon Deluxe Club Wagon“ dugnas buvo visiškai išpjautas ir jo vietoje įstatytas naujas, specialiai projektui pagamintas rėmas, kuriam labiau seksis draugauti su šiuolaikine orine, daugiasvirte važiuokle. Automobilis galės stovėdamas linguoti į visas keturias puses, kas tikrai jam užtikrins praeivių dėmesį.

photo
O dabar prasideda įdomybės ir Šono artistiškumas. Vyrutis nusprendė, jog  amerikietiškame kėbule jėgas turėtų sujungti europietiškas dyzelinis variklis su japoniška greičių dėže. Kaip tarė, taip ir padarė – priekyje stovi lietuviams iki kaulų smegenų pažįstamas „Volkswagen“ 1,9 TDI agregatas kuris prijungtas prie automatinės greičių dėžės, pasiskolintos iš „Toyota“ pikapo. Ši tarpkontinentinė pora galią perduos gale esančiam reduktoriui, kuris paimtas iš... „Nissan 300ZX“. Kažkoks eko-sportiškas derinys...

IMG_4661-edit copy
Kol kas, tai pagrindiniai darbai, kuriuos pavyko atlikti menininkui  turinčiam labai ribotą biudžetą. Šonui iki galutinės, keliais važiuojančios skulptūros, stadijos dar toli, tačiau labai nuoširdžiai tikimės, jog užbaigtas projektas taps ne tik meno galerijų, bet ir automobilių entuziastų suvažiavimų puošmena.

IMG_5784

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų