JAV teisingumo departamento pranešime sakoma, kad „Halliburton“, kuri betonavo tos katastrofos centre atsidūrusio naftos gręžinio sieneles, atliko vidinį tyrimą po „Deepwater Horizon“ avarijos 2010-ųjų balandį.
Tačiau 2010 metų gegužę ir birželį atlikto kompiuterinio modeliavimo rezultatus buvo nurodyta sunaikinti, o jų atkurti nepavyko, informavo Teisingumo departamentas.
„Halliburton“ pripažino savo kaltę dėl įrodymų sunaikinimo, sutiko sumokėti didžiausią įstatymų numatytą baudą, taip pat savanoriškai pervesti 55 mln. dolerių (apie 144 mln. litų) JAV nacionaliniam žuvų ir laukinės gyvūnijos fondui.
Per sprogimą platformoje „Deepwater Horizon“ žuvo 11 žmonių, o per tris mėnesius nuo tos avarijos į Meksikos įlanką iš pažeisto gręžinio išsiliejo apie 4,9 mln. barelių naftos.
Ši priekrantės naftos gręžinio katastrofa buvo didžiausia per Jungtinių Valstijų istoriją. Ji padarė didžiulę žalą to regiono aplinkai ir ekonomikai.