(nuotr. Egidijaus Babelio)
Ar galime sakyti, jog „Ring Challenge“ taps savotiška mokykla tiems, kurie nori tapti profesionaliais lenktynininkais?
Agnius - Drąsiai galima sakyti – Taip. Mūsų tikslas - suteikti visas galimybes jauniems bei nepatyrusiems sportininkams dėti koją ant sekančio laiptelio, profesionalų karjeros link.
Kaip vyks „mokyklinukų“ mokymo/patarimų dalinimo metodai? Ar mažiau patirties turinčius dalyvius stebės savo srities specialistai ar tiesiog kiekvienas norintis galės prieiti prie profesionalaus lenktynininko ir pasakyti - Na, kaip man sekėsi?“
Ugnė - Kiekvienam, kuris turės klausimų, į juos tikrai atsakysime, ar norės patarimų - juos dalinsime. Organizaciniame komitete turime net 4 savo srities profesionalus – aukšto lygio lenktynininkus.
- Svarbiausia yra pačio dalyvio iniciatyva ir kiek stipriai jis nori mokytis, visapusiškai tobulėti. Norime, jog varžybose dalyvaujantis automanai mokytųsi ne tik kaip įvažiuoti greičiausią ratą, bet ir mokytųsi psichologinių aspektų.
- Mes esame atviri visiems naujiems žmonėms, skatiname bendravimą tarp patyrusių ir šviežių lenktynininkų, tad drąsiai galime teigti, kad gavę klausimą - ,,Kaip man sekėsi, ką turiu daryti geriau?”, mes nevyniosime į vatą ir nuoširdžiai atsakysime. Mes siekiame, kad visi dalyviai pas mus tobulėtų.
(nuotr. Egidijaus Babelio)
Ar į varžybas priimsite neribotą skaičių dalyvių?
Agnius - Jeigu nuspręstume į varžybas priimti neribotą dalyvių skaičių, labai tikėtina, jog labai greitai pritrūktume laisvos vietos. Mūsų moto – daugiausiai laiko trasoje už kiekvieną išleistą eurą. Todėl dalyvių skaičius ribojamas iki 100. „Time Attack“ lauks trys sesijos po 30 min. kiekvienam dalyviui. Patirtis byloja, jog nuo registracijos paleidimo pradžios, pirmąją savaitę daugiau kaip pusė vietų jau būna užpildyta. Laikui bėgant, neatmetame galimybės praplėsti renginį.
Naujokai ir profesionalai – ar jie bus išleidžiami į vieną žaidimų aikštelę?
Ugnė - „Ring Challenge Time Attack“ klasės yra suskirstytos pagal variklio kubatūrą, tačiau trasoje važiuosiančios grupės bus išskirstomos ne tik pagal automobilio galingumą, bet ir pagal žmogaus patirtį trasoje. Tikrai neišleisime naujo žmogaus, pirmą kartą važiuojančio Kačerginės ,,Nemuno žiedo” trasoje, kartu su daug metų žiedinių lenktynių patirties turinčiais dalyviais.
- Kiekvienas žmogus yra įvertinamas pagal jo registracijoje pateiktus duomenis. Atsakingai žiūrime į sudaromas grupes, kad naujokai važiuotų su panašaus pajėgumo varžovais. Tą pačią formulę taikome ir daugiau įgūdžių turintiems dalyviams.
(nuotr. Egidijaus Babelio)
Kokios konfigūracijos trasą naudosite varžybose?
Mantas - Kadangi šios pirmenybės labiau orientuotos į mėgėjus, lenktynių trasoje bus įrengta daugiau greičio gesinimo zonų. Šiuo metu dar ieškome idealaus trasos konfigūracijos varianto, tačiau dabar jau yra aišku kur bent dvi gesinimo zonos: pirmoji – prieš nusileidimą nuo kalno (dar kitaip vadinamo „Stadiono“) ir antroji – prieš legendinį „Šakių“ posūkį. Mes ir Lietuvos automobilių sporto federacijos atstovai manome, jog būtent šios vietos yra pavojingiausios, tad siekiant išvengti skaudžių avarijų, gesinimo zonas įrengsime būtent šiose vietose.
„Nemuno žiedas“ nėra ta trasa, kuri yra gailestinga klaidoms. Kokį patarimą duotumėte „žaliems“ vairuotojams, kurie planuoja pirmą kartą išvažiuoti į „Nemuno žiedą“?
Mantas - Patarimus duosime ir per „bryfingą“, nes jų tikrai reikia. Pirmas patarimas – išlaikyti šaltą galvą, nepervertinti savo galimybių. Nereikia stengtis užfiksuoti geriausio laiko jau pirmuose ratuose, nes taip tikrai nebus.
- Pasišildykite padangas, pasižiūrėkite, kur yra teisėjų postai. Po keleto ratų grįžkite į automobilių stovėjimo zoną pasitikrinti padangų slėgio, nes padangoms įkaitus slėgis stipriai pasikeičia.
- Stebėkite veidrodžius: jei galinio vaizdo veidrodyje pastebėjote kitą automobilį ir net jei jis yra dar labai toli, už poros posūkių jis jau gali bandyti jus lenkti, nes labai skiriasi ir automobilių paruošimas ir vairuotojų meistriškumas.
- Nelenktyniaukite su greitesniais už jus: jei jau kažkas jus pasivijo, leiskite jam jus aplenkti – juk lenktyniaujate su laiku, ne su kitais vairuotojais, kurie galbūt net važiuoja ne jūsų klasėje.
- Praleisdami į priekį greitesnį nedarykite staigių ir neprognozuojamų judesių, lenkimas yra lenkiančiojo reikalas. Greitėkite palengva, pradėkite atsargiau, t.y. stabdykite šiek tiek anksčiau ir po to įvertinę savo ir automobilio galimybes bandykite greitėti. Visus šiuos ir dar daugiau dalykų tikrai priminsime per „bryfingą” prieš pat varžybas.
(nuotr. Egidijaus Babelio)
Apart žiedinių lenktynių, kokių linksmybių/pramogų gali tikėtis „Ring Challenge“ svečiai?
Agnius - Mūsų renginiai išsiskiria dėmesiu žiūrovams. Puikiai suprantame, kad ne visiems įdomu stebėti tą pačią trasą ir reikia prasiblaškyti. Kone didžiausia šio sezono naujiena – „Fakin Race 200“. Tai automobilių, kurių vertė iki 200 eurų, lenktynės, vyksiančios vidinėje „Nemuno Žiedo“ kroso trasoje. Smagiausia tai, jog jose dalyvauti gali visi norintys, tereikia surinkti 3 asmenų komandą, kurioje turi būti bent viena mergina ir atvažiuoti pas mus į renginį!
(nuotr. Egidijaus Babelio)
- Kaip visada didelis dėmesys bus ir „Show Off“ dalyviams, kurie turės progą išvažiuoti į „Nemuno žiedą“. Turėsime ir simuliatorių, kuriame jėgas išbandyti galės tiek jaunas, tiek senas. „Dynami:T“ merginos kaip visada kaitins atmosferą, o savo užfiksuotas akimirkas telefone galėsite pasiimti tiesiai iš „Instagram“ būdelės visiškai nemokamai.
Norintys dalyvauti renginį, užpildykite registracijos dalyvio anketą.