Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Pasak automobilių sporto žurnalisto Michaelio Schmidto, „McLaren" nuo 2015 metų naudos „Honda" markės variklius.
Žurnalistas teigia, jog „McLaren" laiku nepratęsė variklių tiekimo kontrakto su „Mercedes Benz", nes jau dabar yra susitarusi su „Honda", kuri tieks variklius vienai žymiausių Formulės 1 komandų.
Priminsime, jog „Honda" iš šio sporto pasitraukė dar 2008 metais, kai pasaulį užgriuvo ekonominė krizė. Vis dėlto „Honda" kompanijos atstovai ne kartą yra užsiminė, jog norėtų sugrįžti į pačią didingiausią automobilių sporto rūšį ir siekti pergalių.
Taip pat sklando kalbos, jog „Lotus" yra dar viena potenciali „Honda" klientė, nes dabar naudojami „Renault" varikliai tampa per brangūs. Norint naudoti„Renault" variklius vieną sezoną, kompanija šiuo metu prašo 20 - 23 milijonų eurų, „Mercedes Benz" už savo variklių tiekimą prašo 17 - 19 milijonų eurų, o „Ferrari" vos 15 - 17 milijonų eurų.
Pasak automobilių sporto žurnalisto Michaelio Schmidto, „McLaren" nuo 2015 metų naudos „Honda" markės variklius.
Žurnalistas teigia, jog „McLaren" laiku nepratęsė variklių tiekimo kontrakto su „Mercedes Benz", nes jau dabar yra susitarusi su „Honda", kuri tieks variklius vienai žymiausių Formulės 1 komandų.
Priminsime, jog „Honda" iš šio sporto pasitraukė dar 2008 metais, kai pasaulį užgriuvo ekonominė krizė. Vis dėlto „Honda" kompanijos atstovai ne kartą yra užsiminė, jog norėtų sugrįžti į pačią didingiausią automobilių sporto rūšį ir siekti pergalių.
Taip pat sklando kalbos, jog „Lotus" yra dar viena potenciali „Honda" klientė, nes dabar naudojami „Renault" varikliai tampa per brangūs. Norint naudoti„Renault" variklius vieną sezoną, kompanija šiuo metu prašo 20 - 23 milijonų eurų, „Mercedes Benz" už savo variklių tiekimą prašo 17 - 19 milijonų eurų, o „Ferrari" vos 15 - 17 milijonų eurų.