Tinklas nurodo, kad jo restoranai Jungtinėje Karalystėje pakels kainas 10-20 pensų. Todėl sūrainio kaina padidėjo nuo 99 pensų iki £1,19.
Šiuo metu verslas susiduria su augančiomis išlaidomis degalams, darbo užmokesčiui ir ingredientams, o kainos auga sparčiausiai per 40 metų.
Elektroniniame laiške klientams „McDonald's“ vadovas Jungtinėje Karalystėje ir Airijoje Alistairis Macrow teigė, kad bendrovė susiduria su „sunkiais pasirinkimais“ dėl kainų.
„Suprantame, kad bet koks kainų padidėjimas nėra gera žinia, tačiau mes atidėliojome ir minimizavome šiuos pokyčius tiek, kiek galėjome“, – teigė jis ir pridūrė, kad kai kurios kainos liko nepakitusios, o kai kurios ir toliau skirsis visuose bendrovės restoranuose.
„McDonald's“ turi daugiau nei 36 000 restoranų daugiau nei 100 šalių.
Dėl karo Ukrainoje pabrango degalai ir maistas, o infliacija Jungtinėje Karalystėje pasiekė 9,4 proc. – aukščiausią lygį per daugiau kaip 40 metų.
Kai kurioms įmonėms taip pat tenka didinti darbo užmokestį, kad pritrauktų ir išlaikytų darbuotojus, o laisvų darbo vietų skaičius yra beveik rekordinis. Tačiau darbo užmokestis didinamas neatsiliekant nuo augančių pragyvenimo išlaidų.
Įmonės visame pasaulyje susiduria su sąnaudų spaudimu, o kitose šalyse taip pat jaučiama didelė infliacija. Šiais metais kainas jau padidino „KitKat“ gamintoja „Nestle“, „Marmite“ gamintoja „Unilever“ ir kepyklų tinklas „Greggs“.