• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Naujasis visiškai elektrinis mažas SUV „Volvo EX30“ pasižymi didelėmis „Volvo“ galimybėmis ir yra suprojektuotas užtikrinti tokį saugos lygį, kokio ir tikitės iš „Volvo“. Be to, „EX30“ sukurtas taip, kad jo CO2 pėdsakas būtų mažiausias iš visų iki šiol sukurtų „Volvo“ automobilių, o dėl pažangiausių technologijų ir skandinaviško dizaino žmonių gyvenimas taptų saugesnis, patogesnis ir malonesnis.


Naujasis visiškai elektrinis mažas SUV „Volvo EX30“ pasižymi didelėmis „Volvo“ galimybėmis ir yra suprojektuotas užtikrinti tokį saugos lygį, kokio ir tikitės iš „Volvo“. Be to, „EX30“ sukurtas taip, kad jo CO2 pėdsakas būtų mažiausias iš visų iki šiol sukurtų „Volvo“ automobilių, o dėl pažangiausių technologijų ir skandinaviško dizaino žmonių gyvenimas taptų saugesnis, patogesnis ir malonesnis.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Šiandien Milane, Italijoje, pasauliui pristatytas „EX30“ yra „Volvo“ pirmasis mažas aukščiausios klasės SUV, kurį jau dabar galima užsisakyti tam tikrose rinkose*. Pristačius šį automobilį, nuolat besiplečianti „Volvo“ visiškai elektrinių modelių gama išaugo iki keturių modelių. Rinkai sparčiai pereinant prie visiškai elektrinių transporto priemonių, „EX30“ padės patenkinti didėjančią elektromobilių paklausą greitai augančiame segmente.

REKLAMA

Naujasis „EX30“ kainuoja nuo maždaug 38 tūkst. eurų, o tai reiškia, kad klientai visiškai elektrinį „Premium“ klasės SUV gali įsigyti už panašią kainą kaip ir vidaus degimo varikliu varomą analogą. „EX30“ taip pat gali būti užsakomas renkantis „Care by Volvo“ prenumeratos paketą – dėl fiksuotų įmokų ir skaidraus užsakymo proceso, užsisakyti automobilį tampa dar lengviau.

REKLAMA
REKLAMA

Volvo EX30

„Nors visiškai elektrinis „EX30“ yra mažiausias mūsų kada nors sukurtas SUV, jis yra itin svarbus mūsų klientams ir reikšmingas mums, kaip įmonei“, – teigė „Volvo Cars“ vykdomasis direktorius Jimas Rowanas. „Mėgstame sakyti, kad „EX30“ yra mažas, bet galingas, nes jis suderina viską, ko galite norėti iš „Volvo“ automobilio – tik yra mažesnis. Kaip ir bet kuris kitas „Volvo“, jis yra išskirtinis, saugus ir sukurtas atsižvelgiant į žmones ir jų poreikius.“

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„EX30“ įkūnija visas „Volvo“ dizaino vertybes mažesniame pavidale. Ilga ratų bazė, dideli ratai ir vienodos priekinė bei galinė iškyšos padeda sukurti subalansuotą ir rafinuotą eksterjerą. Tai neabejotinai elektrinis automobilis, pasižymintis pasitikėjimu trykštančiu veidu, uždaromis priekinėmis grotelėmis ir skaitmenizuotu Toro kūjo formos priekinių žibintų dizainu. Penkios ryškios kėbulo spalvos – nuo stilingos „Cloud Blue“ mėlynos iki vaiskios ir išraiškingos „Moss Yellow“ geltonos, sukurtos įkvėpimo semiantis iš Švedijos vakarinėje pakrantėje ant uolų augančių kerpių – pabrėžia išskirtinį automobilio charakterį ir asmenybę.

REKLAMA

Volvo EX30

Baterijų technologijos


Kalbant apie elektrines pavaros sistemas, nėra tokio dalyko kaip tiesiog „baterija“. Įsigydami „EX30“, klientai turi laisvę pasirinkti jų poreikius geriausiai atitinkančią baterijos technologiją. „EX30“ siūlomas su trimis skirtingomis pavaros sistemomis ir dviejų tipų baterijomis – tai taip pat leidžia užtikrinti patrauklią pradinę „EX30“ kainą.

REKLAMA

Vairuotojams, didžiąją laiko dalį praleidžiantiems mieste ar linkusiems nuvažiuoti trumpesnius atstumus tarp įkrovimų, siūloma „EX30“ versija su vienu elektriniu varikliu ir LFP baterija. Ši „Standard Range“ baterija, kurioje naudojama ličio geležies fosfato technologija, yra ekonomiškesnė, o jos gamybai reikia mažiau išteklių. Tai geriausias pasirinkimas vairuotojams, kuriems maksimalus viena įkrova įveikiamas atstumas nėra būtinas.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Volvo EX30

Pageidaujantys maksimaliai padidinti nuvažiuojamą atstumą gali rinktis „EX30 Single Motor Extended Range“ versiją su NMC baterija. Šio tipo baterijoje yra ličio, nikelio, mangano ir kobalto, ji pasižymi didesniu energijos tankiu ir efektyvumu nei LFP baterijos. Ši versija su vienu elektriniu varikliu ir didesnį nuvažiuojamą atstumą užtikrinančia baterija gali įveikti iki 480 km tarp įkrovimų.

REKLAMA

Galiausiai, vairuotojai, pirmenybę teikiantys dinaminėms savybėms, gali rinktis „Twin Motor Performance“ versiją, kurioje pavaros sistema apima du elektrinius variklius ir NMC tipo bateriją. Varoma visais ratais, ši „EX30“ versija pasiekia 315 kW (428 AG) galią ir nuo 0 iki 100 km/val. pagreitėja per 3,6 sekundės – tai yra greičiausiai įsibėgėjantis „Volvo“ automobilis!

REKLAMA

Volvo EX30

Ne mažiau spartus yra ir „EX30“ įkrovimas. „Twin Motor“ versija su NMC baterija gali būti įkraunama iki 153 kW galia, o automobilio su standartinį nuvažiuojamą atstumą užtikrinančia baterija didžiausia įkrovimo galia siekia 134 kW. Tai reiškia, kad bateriją nuo 10 iki 80 proc. įkrovos lygio galima įkrauti per kiek daugiau nei 25 minutes. Automobilio centriniame ekrane ir programėlėje galima nustatyti įkrovimo srovės stiprį, maksimalų įkrovos lygį ir norimą įkrovimo pradžios laiką.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Siekiant užtikrinti kuo malonesnę vairavimo patirtį, „EX30“ važiuoklė suderinta kuo geriau išnaudojant kompaktiškus automobilio matmenis, o dėl žemo svorio centro bei santykinai nedidelio ir tolygiai paskirstyto svorio jis pasižymi puikiomis valdymo savybėmis ir manevringumu – tiek mieste, tiek už jo ribų.

REKLAMA

Volvo EX30

Mažesnis anglies pėdsakas


„EX30“ yra sukurtas taip, kad pasižymėtų mažiausiu anglies pėdsaku iš visų iki šiol sukurtų „Volvo“ automobilių, ir simbolizuoja svarbų įmonės žingsnį, siekiant išsikeltų tvarumo tikslų. Mažinant „Volvo EX30“ gamybos ir viso gyvavimo ciklo išmetamųjų teršalų kiekį, bei apgalvotai panaudojant medžiagas tiek automobilio viduje, tiek išorėje, bendras anglies pėdsakas, automobiliu nuvažiuojant 200 000 km, buvo sumažintas iki mažiau nei 30 tonų*.

REKLAMA

„EX30“ taip pat yra suprojektuotas užtikrinti tokį saugos lygį, kokio ir tikitės iš „Volvo“, bei pasirūpinti tiek vairuotojo ir keleivių, tiek aplinkinių saugumu įtampą keliančioje miesto aplinkoje. Pavyzdžiui, jau standartinėje „EX30“ įrangoje diegiama speciali saugos funkcija, padedanti išvengti nelaimingų atsitikimų, kai kiti eismo dalyviai atsitrenkia į atidarytas automobilio duris, ir įspėjanti, jei ketinate atidaryti duris priešais pravažiuojantį dviratininką, motorolerį ar bėgiką.

REKLAMA
REKLAMA

Volvo EX30

„EX30“ saugos technologijos iliustruoja, kaip aukšti „Volvo“ saugumo standartai buvo pritaikyti mūsų naujajame mažame SUV. Automobilyje panaudotos pažangiausios pasyviosios saugos technologijos, taip pat moderniausias konstrukcinis dizainas, atitinkantis ambicingus „Volvo“ saugos reikalavimus, sukurtus siekiant paruošti mūsų automobilius įvairiems realaus pasaulio scenarijams.


Dėl pažangiausių technologijų ir apgalvoto skandinaviško interjero dizaino, „EX30“ taip pat padeda užtikrinti, kad gyvenimas ir kelionės automobiliu būtų patogesnės, ramesnės ir malonesnės. Klientai gali rinktis iš keturių skirtingų salono dizainų, kurių kiekvienas pasižymi savita išraiška. Be to, visame „EX30“ salone yra gausu sumanių dėtuvių ir daiktų laikymo sprendimų.


Volvo EX30

Derinamos su kontekstualia naudotojo sąsaja viename ekrane, integruotomis „Google“ paslaugomis ir naujausia informacijos ir pramogų sistemos versija, visos šios savybės atspindi tikro „Volvo“ dizaino bruožus.


Kalbant apie pažangiąsias technologijas, „Volvo EX30“ yra pirmasis mūsų automobilis, kuriame diegiama naujos kartos populiarioji „Park Pilot Assist“ funkcija. Ji gali padėti įvažiuoti į bet kokias stovėjimo vietas, įskaitant lygiagrečiojo, statmenojo ir įstrižojo statymo vietas, leisdama automobilį ribotose erdvėse pastatyti ypač lengvai.

REKLAMA

Volvo EX30

Naujoji „Park Pilot Assist“ sistema geba nustatyti visas laisvas stovėjimo vietas aplink automobilį. Tuomet, naujoje 3D naudotojo sąsajoje bakstelėjus norimą stovėjimo vietą, sistema padės į ją įvažiuoti, valdydama akceleratorių, stabdžius ir vairą. Vairuotojui stebint parkavimo procesą, ekrane metrinės arba imperinės sistemos matavimo vienetais nurodomas atstumas iki tokių objektų kaip kiti automobiliai, sienos ir stulpeliai.


Kuriant „EX30“, kaip ir kitus „Volvo“ automobilius, bendrovė glaudžiai bendradarbiavo su tokiais technologijų partneriais kaip „Google“, „Apple“ ir „Qualcomm“, siekiant užtikrinti kuo sklandesnę naudotojo patirtį. Taip pat „Volvo“ bendradarbiavo su „ECARX“ per bendrai valdomą programinės įrangos įmonę „HaleyTek“, kad savo klientams sukurtų geriausią įmanomą informacijos ir pramogų sistemos platformą.


Volvo EX30

Ramybės pojūtis


Žinoma, „EX30“ taip pat turės skaitmeninio rakto funkciją, kuri padidins kasdienio naudojimo patogumą ir palengvins dalijimąsi automobiliu su kitais. Sukurta remiantis pažangiais UWB ir CCC pramonės standartais, mūsų technologija bus suderinama su daugybės įvairių gamintojų ir modelių telefonais.

REKLAMA

Mobiliojoje automobiliui skirtoje programėlėje prieinamos visos su automobiliu susijusios paslaugos: nuo įkrovimo ir automobilio buvimo vietos nustatymo funkcijos, padedančios rasti jį sausakimšoje stovėjimo aikštelėje, iki durų užrakto valdymo ir šildymo šaltą žiemos dieną. „EX30“ taip pat yra parengtas gauti belaidžiu būdu siunčiamus programinės įrangos atnaujinimus, kurie ilgainiui padės dar labiau patobulinti automobilį.


Volvo EX30

Be to, „Volvo EX30“ turi foninio apšvietimo sistemą, leidžiančią rinktis iš penkių skirtingų apšvietimo temų. Kiekviena jų yra įkvėpta skirtingo Skandinavijos kraštovaizdžio, o subtiliai besikeičiančios spalvos padeda sukurti ramybės pojūtį salone.


Nesvarbu, jums labiau patinka šilti saulės spinduliai, krintantys pro Skandinavijos miško lapiją, saulėlydis vakarinėje Švedijos pakrantėje, visame pasaulyje garsios šiaurės pašvaistės, auksinių atspalvių vidurvasario dangus ar energinga saulėlydžio mieste atmosfera, „EX30“ saloną užpildys jūsų pasirinktos spalvos. Dar labiau pasinerti į šį potyrį leis prie kiekvienos apšvietimo temos derinami foniniai garsai.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
rekomenduojame
  • Šventiniai atradimai su VILVI

TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų