Kaip ir priklauso automobiliui, kurtam pagal „TCR“ reglamentą, sportinė „Mazda 3“ pasižymi gerokai platesnėmis ratų arkomis, aerodinaminiais elementais priekyje ir gale, o per vidurį sumontuotas išmetimo vamzdis lenktynių žiūrovams leis susiprasti, jog tai nėra eilinė „Mazda“.
„Mazda“ atstovai teigia, jog lenktynių trasoms paruošta trečiukė bus poruojama išskirtinai su 18 colių „Rays“ ratlankiais, „Michelin Pilot“ padangomis ir „Bilstein“ amortizatoriais. Žinoma, už papildomą mokestį „Mazda 3“ pirkėjai galės užsisakyti „Öhlins“ produkcijos.
Už itin išraiškingų priekinių žibintų ir masyvių radiatoriaus grotelių slypės keturių cilindrų, 350 arklio galių ir 490 Nm sukimo momentą išvystantis motoras, kuris „Mazdos“ inžinierių buvo suporuotas su „Sadev“ šešių laipsnių, sekvencine pavarų dėže. Ir vėlgi – „Mazda“ itin išrankiems klientams pasiūlys „Xtrac“ alternatyvą.
Pagal dabartinį planą naująjį „Mazda“ bolidą išvysime sekančių metų „IMSA Michelin Pilot Challenge“ čempionate. Vis dėlto, vėliau tikimasi šią mašinėlę išvysti ir Europoje ar netgi Baltijos šalyse, kur „TCR“ bolidų gretos auga sulig kiekvienais metais.
Dabar tik reikia tikėtis, jog „Mazda“ sugebės sukurti sportišką trečiukės versiją, skirtą bendro naudojimo keliams.