Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Mazda Miata“ (pas mus žinomas ir „MX-5“ vardu) yra išties puikiai subalansuotas, nedidelis, sportinis automobilis, tačiau bėgant gamybos metams ir konkurentams vis priaugant nauju raumenų, kai kas pradėjo svaidyti replikas, kad šiam rodsteriui trūksta galios.
Taigi, vienas amerikietis nusprendė su kaupu ištaisyti šį trūkumą. „Miatos“ variklio skyrius yra nedidelis, todėl iškart aštuonių cilindrų stipruolio ten nesugrūsi, todėl inžinierius nusprendė jį kiek prailginti. Taigi, kodėl tokiu atvėju nesumontavus dviejų didelių variklių?
Kaip tarė, taip ir padarė – prieš jūsų akis stovi šešioliką cilindrų turinti „Mazda Miata“, įsvystanti apie 600 arklio galių. Skamba visai neblogai, turint omenyje, jog be variklių, automobilyje viskas sveria, kaip maišas polistirolo putų. Net gale prikabintas namelis ant ratų yra ne kliūtis!
„Mazda Miata“ (pas mus žinomas ir „MX-5“ vardu) yra išties puikiai subalansuotas, nedidelis, sportinis automobilis, tačiau bėgant gamybos metams ir konkurentams vis priaugant nauju raumenų, kai kas pradėjo svaidyti replikas, kad šiam rodsteriui trūksta galios.
Taigi, vienas amerikietis nusprendė su kaupu ištaisyti šį trūkumą. „Miatos“ variklio skyrius yra nedidelis, todėl iškart aštuonių cilindrų stipruolio ten nesugrūsi, todėl inžinierius nusprendė jį kiek prailginti. Taigi, kodėl tokiu atvėju nesumontavus dviejų didelių variklių?
Kaip tarė, taip ir padarė – prieš jūsų akis stovi šešioliką cilindrų turinti „Mazda Miata“, įsvystanti apie 600 arklio galių. Skamba visai neblogai, turint omenyje, jog be variklių, automobilyje viskas sveria, kaip maišas polistirolo putų. Net gale prikabintas namelis ant ratų yra ne kliūtis!