• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Jau kelintas Fast Lap‘as sklando gandai apie Mazdą RX-7, kuri turėtų išvažiuoti į trasą. Mes pasidomėjome, koks šių gandų pagrindas. O jis rimtas. Du vyrukai iš anglų komandos Brunswick automotive nusipirko žiedinį bolidą. Ir jau seniai žada atvažiuoti į Fast Lap. Tačiau jau pirmose treniruotėse subyrėjo jų variklis, o naują anglai 2 savaites vėluoja atsiųsti. Todėl ir šiame Fast Lap‘o etape Estijoje Mazdos nepamatysime. Tačiau mes pakalbinome Dimitrijų Mečiną, kuris yra vienas iš šio bolido vairuotojų.


Mūsų kraštuose Mazda su rotoriniu varikliu gan retas paukštis. Kaip ji papuolė pas jus? Kodėl ši Mazda?
Su šia mašina lenktyniavo vienas mūsų pažįstamas iš Kaliningrado. Jis 2008 metais su Brunswick automotive komanda Dubajuje dalyvavo 24 valandų lenktynėse. Tose lenktynėse jis užėmė antrą vietą. Vėliau ši komanda dalyvavo Palangos 1000 kilometrų varžybose tik jau su BMW 130. Aš pas juos dirbau mechaniku, taip ir susipažinome su tuo anglu. Vėliau jie parašė, kad parduoda Mazdą. Maksimui labai patiko ši mašina, o ir kaina pasirodė įkandama, taip mes ją ir nupirkome.


Kokie mašinos su rotoriniu varikliu vairavimo pliusai ir minusai?
Pagrindinis rotorinio variklio pliusas yra jo nedidelis svoris. Tai duodą gerą svorio apsiskirstymą ir žemą svorio centrą. Taip pat rotorinis variklis naudoja sąlyginai mažai benzino lyginant su kitais panašiais modeliais. O tai gerai kai vyksta ilgų distancijų lenktynės. Žinoma didžiausias minusas yra variklio remontas. Labai retas meistras jame susigaudo.
Kol kas su šia mašina labai nedaug važiavome. Gal vėliau bus daugiau surasti pliusų ir minusų. Tačiau jau dabar aišku, kad tai greičiausia mašina, su kuria teko važinėti. Nors reikia pastabėti, kad automobilis ganėtinai lengvai valdomas.
Kiek daug lenktyniavote su šia mašina?
Deja, šios mašinos variklis subyrėjo jau pirmoje treniruotėje. Todėl dar niekur neteko lenktyniauti. Kol kas planuose dalyvauti bent viename Fast Lap etape. Taip pat 6 arba 8 valandų lenktynėse Čekijoje. Tačiau viskas priklauso nuo partnerių Anglijoje kurie tvarko variklį.
Kas vairuoja šią mašiną?
Prie šios mašinos vairo sėdi Maksimas Niefiodovas ir aš, Dimitrijus Mečinas. Maksimas dažnai važinėja raliuose kaip šturmanas ir užsuka į Fast Lap‘ą su savo balta Impreza STI. Taip pat jis važiavo 1000 kilometrų lenktynėse Palangoje. Aš savo ruoštu važiuoju raliuose Lietuvoje ir Baltarusijoje. Taip pat save bandau žiedinėse lenktynėse.


Ar tvirtai ruošiatės Fast Lap lenktynėms?
Šiems metas ambicingų planų neturime. Mes tiesiog norime priprasti prie mašinos, įgauti daugiau patirties ir suformuoti komandą. Tada jau galėsime kalbėti ir apie siekiamas užimti vietas. Tikslas nėra užimti kuo aukštesnę vietą. Mes nenorime atrodyti kieti vyrukai, kurie nusipirko greitą mašiną, tačiau pamiršo išmokti vairuoti. Todėl pradžioje kaipsime patirtį. :)
Kokie šio bolido parametrai?
Automobilis pilnai ruoštas lenktynėms, todėl dauguma standartiniai pakeitimai. Mašina turi dviejų sekcijų rotorinį motorą su turbina. 5 bėgių greičių dėžę ir LSD. OHLINS pakabą, AP Racing stabdžius, ir visą kitą, kas daro mašiną žiedinę. O galią sužinosime kai įdėsime variklį. :)
Dėkui Dimai už pokalbį, linkime susitvarkyti automobilį ir atvažiuoti į rudeninį Fast Lap‘ą.

Jau kelintas Fast Lap‘as sklando gandai apie Mazdą RX-7, kuri turėtų išvažiuoti į trasą. Mes pasidomėjome, koks šių gandų pagrindas. O jis rimtas. Du vyrukai iš anglų komandos Brunswick automotive nusipirko žiedinį bolidą. Ir jau seniai žada atvažiuoti į Fast Lap. Tačiau jau pirmose treniruotėse subyrėjo jų variklis, o naują anglai 2 savaites vėluoja atsiųsti. Todėl ir šiame Fast Lap‘o etape Estijoje Mazdos nepamatysime. Tačiau mes pakalbinome Dimitrijų Mečiną, kuris yra vienas iš šio bolido vairuotojų.


Mūsų kraštuose Mazda su rotoriniu varikliu gan retas paukštis. Kaip ji papuolė pas jus? Kodėl ši Mazda?
Su šia mašina lenktyniavo vienas mūsų pažįstamas iš Kaliningrado. Jis 2008 metais su Brunswick automotive komanda Dubajuje dalyvavo 24 valandų lenktynėse. Tose lenktynėse jis užėmė antrą vietą. Vėliau ši komanda dalyvavo Palangos 1000 kilometrų varžybose tik jau su BMW 130. Aš pas juos dirbau mechaniku, taip ir susipažinome su tuo anglu. Vėliau jie parašė, kad parduoda Mazdą. Maksimui labai patiko ši mašina, o ir kaina pasirodė įkandama, taip mes ją ir nupirkome.


Kokie mašinos su rotoriniu varikliu vairavimo pliusai ir minusai?
Pagrindinis rotorinio variklio pliusas yra jo nedidelis svoris. Tai duodą gerą svorio apsiskirstymą ir žemą svorio centrą. Taip pat rotorinis variklis naudoja sąlyginai mažai benzino lyginant su kitais panašiais modeliais. O tai gerai kai vyksta ilgų distancijų lenktynės. Žinoma didžiausias minusas yra variklio remontas. Labai retas meistras jame susigaudo.
Kol kas su šia mašina labai nedaug važiavome. Gal vėliau bus daugiau surasti pliusų ir minusų. Tačiau jau dabar aišku, kad tai greičiausia mašina, su kuria teko važinėti. Nors reikia pastabėti, kad automobilis ganėtinai lengvai valdomas.
Kiek daug lenktyniavote su šia mašina?
Deja, šios mašinos variklis subyrėjo jau pirmoje treniruotėje. Todėl dar niekur neteko lenktyniauti. Kol kas planuose dalyvauti bent viename Fast Lap etape. Taip pat 6 arba 8 valandų lenktynėse Čekijoje. Tačiau viskas priklauso nuo partnerių Anglijoje kurie tvarko variklį.
Kas vairuoja šią mašiną?
Prie šios mašinos vairo sėdi Maksimas Niefiodovas ir aš, Dimitrijus Mečinas. Maksimas dažnai važinėja raliuose kaip šturmanas ir užsuka į Fast Lap‘ą su savo balta Impreza STI. Taip pat jis važiavo 1000 kilometrų lenktynėse Palangoje. Aš savo ruoštu važiuoju raliuose Lietuvoje ir Baltarusijoje. Taip pat save bandau žiedinėse lenktynėse.


Ar tvirtai ruošiatės Fast Lap lenktynėms?
Šiems metas ambicingų planų neturime. Mes tiesiog norime priprasti prie mašinos, įgauti daugiau patirties ir suformuoti komandą. Tada jau galėsime kalbėti ir apie siekiamas užimti vietas. Tikslas nėra užimti kuo aukštesnę vietą. Mes nenorime atrodyti kieti vyrukai, kurie nusipirko greitą mašiną, tačiau pamiršo išmokti vairuoti. Todėl pradžioje kaipsime patirtį. :)
Kokie šio bolido parametrai?
Automobilis pilnai ruoštas lenktynėms, todėl dauguma standartiniai pakeitimai. Mašina turi dviejų sekcijų rotorinį motorą su turbina. 5 bėgių greičių dėžę ir LSD. OHLINS pakabą, AP Racing stabdžius, ir visą kitą, kas daro mašiną žiedinę. O galią sužinosime kai įdėsime variklį. :)
Dėkui Dimai už pokalbį, linkime susitvarkyti automobilį ir atvažiuoti į rudeninį Fast Lap‘ą.

REKLAMA
REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų