Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
Vargu ar iki šiol girdėjome bent vieną naujieną susijusią su sportiškais Mazda modeliais, kuri būtų bent truputėlį arti realybės. Tačiau šiandien mus pasiekusi naujiena greičiausiai yra pati geriausia šią savaitę.
Mazda šią savaitę užregistravo ne vieną, bet dviejų naujų modelių vardus - RX-7 ir RX-9. Tačiau, tai dar ne viskas. Mazda visiškai naują rotorinį variklį ir sportišką modelį pristatys 2017 metais, kai savo 50 metų jubiliejų švęs Mazda Consmo - pirmasis sportiškas automobilis turėjęs rotorinį variklį.
Tą patvirtino ir Mazda kompanijos marketingo vadovas Yasuhiro Aoyama.
„Pasakysiu tik tiek. 2017 ir 2020 metais rotorinio variklio gimtadienius mes atšvęsime su trenksmu.“
Nors apie naująjį rotorinį variklį žinoma labai nedaug, tačiau Mazda kompanijos inžinieriai prie jo pluša jau daugiau kaip trejus metus.
Jeigu japoniškų automobilių kompanijos pardavimai ir toliau augs, ateityje greičiausiai išvysime ne vieną sportišką modelį, kurie dažniausiai reikalauja milžiniškų išteklių.
Vargu ar iki šiol girdėjome bent vieną naujieną susijusią su sportiškais Mazda modeliais, kuri būtų bent truputėlį arti realybės. Tačiau šiandien mus pasiekusi naujiena greičiausiai yra pati geriausia šią savaitę.
Mazda šią savaitę užregistravo ne vieną, bet dviejų naujų modelių vardus - RX-7 ir RX-9. Tačiau, tai dar ne viskas. Mazda visiškai naują rotorinį variklį ir sportišką modelį pristatys 2017 metais, kai savo 50 metų jubiliejų švęs Mazda Consmo - pirmasis sportiškas automobilis turėjęs rotorinį variklį.
Tą patvirtino ir Mazda kompanijos marketingo vadovas Yasuhiro Aoyama.
„Pasakysiu tik tiek. 2017 ir 2020 metais rotorinio variklio gimtadienius mes atšvęsime su trenksmu.“
Nors apie naująjį rotorinį variklį žinoma labai nedaug, tačiau Mazda kompanijos inžinieriai prie jo pluša jau daugiau kaip trejus metus.
Jeigu japoniškų automobilių kompanijos pardavimai ir toliau augs, ateityje greičiausiai išvysime ne vieną sportišką modelį, kurie dažniausiai reikalauja milžiniškų išteklių.