„Mazda“ inžinieriai teigia, kad technologija leidžia nuskinti gardžiausius abiejų tipų variklių vaisius – benzininio variklio galią esant aukštiems sūkiams ir dyzelinio variklio trauką žemame sūkių diapazone. Dviejų litrų darbinio tūrio „Skyactiv-X“ galia siekia 180 AG, o sukimo momentas 224 Nm. Tuo tarpu WLTP cikle šis variklis suvartoja vos nuo 4,6 .litro benzino 100km kelio, o jo anglies dvideginio emisija siekia 96 g/km.
„Mazda3 Skyactiv-X“ taip pat bus komplektuojama su „Mazda M Hybrid“ hibridine technologija. Vadinamoji „mild-hybrid“ tipo jėgainė, kurią sudaro 24V starteris-generatorius, padeda sumažinti degalų sąnaudas ir anglies dvideginio emisiją.
„Skyactiv-X“ bus montuojami tiek „Mazda3“ hečbekuose, tiek sedanuose, o kartu su šiuo varikliu bus galima rinktis „Skyactiv-MT“ mechaninę arba „Skyactive-Drive“ automatinę pavarų dėžę. Hečbeką taip pat bus galima užsisakyti su „Mazda i-Activ“ visų varančiųjų ratų pavara.
Kiek vėliau „Skyactiv-X“ variklis bus pradėtas montuoti ir į visiškai naują kompaktinį miesto visureigį CX-30.
„Mazda Skyactiv-X“ – Variklis | ||||||||
Darbinis tūris | cm3 | 1998 | ||||||
Suspaudimo laipsnis | 16.3: 1 | |||||||
Galia | kW (AG)/spm | 132 (180)/6000 | ||||||
Sukimo momentas | Nm esant aps/min | 224/3000 | ||||||
Benzinas | 95 | |||||||
WLTP ciklo degalų suvartojimas „Mazda3 Skyactiv-X“ | ||||||||
Kėbulo tipas | Hečbekas REKLAMA
| Sedanas | ||||||
Pavarų dėžė | 6M | 6A | 6M | 6A | 6M | 6A | ||
Varomieji ratai | PVR | PVR | VVR | VVR | PVR | PVR | ||
Mišrus ciklas | l/100 km | 16 colių ratai18 colių ratai | 5.5 | 6.2 | 6.0 | 6.6 | 5.4 | 6.0 |
Maksimalus | l/100 | 1618 | 6.0 | 6.5 | 6.2 | 6.6 | 5.6 | 6.2 |
Aukštas | l/100 | 1618 | 4.6 | 5.3 | 5.2 | 5.7 | 4.7 | 5.2 |
Vidutinis | l/100 | 1618 | 5.2 | 5.8 | 5.7 | 6.4 | 5.3 | 5.7 |
Žemas | l/100 | 1618 | 6.6 | 8.0 | 7.8 | 8.7 | 6.8 | 7.9 |
CO2 emisija (mišrus ciklas) | g/km | 1618 | 125 | 140 | 137 | 149 | 122 | 136 |