• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Kompaktiškas hečbekas su rotoriniu varikliu, dvejomis turbinomis ir galinių varančiųjų ratų pavara. Skamba kaip kiekvieno automano svajonė, ar ne? Nors tai skamba kaip kiekvieno automobilių entuziasto svajonių hečbekas, tačiau nuolatinio „Hill Climb“ varžybų dalyvio dėka - tai tapo realybe. 
Mazda 3 MPS“ - visiems puikiai žinomas sportiškas hečbekas su benzininiu varikliu, kuris visą savo galią siunčia į priekinius varomuosius ratus. Kaip konvencionalu!

Kompaktiškas hečbekas su rotoriniu varikliu, dvejomis turbinomis ir galinių varančiųjų ratų pavara. Skamba kaip kiekvieno automano svajonė, ar ne? Nors tai skamba kaip kiekvieno automobilių entuziasto svajonių hečbekas, tačiau nuolatinio „Hill Climb“ varžybų dalyvio dėka - tai tapo realybe. 
Mazda 3 MPS“ - visiems puikiai žinomas sportiškas hečbekas su benzininiu varikliu, kuris visą savo galią siunčia į priekinius varomuosius ratus. Kaip konvencionalu!

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Projektas 1 (1)


Šveicarijoje įsikūrusi komanda „MPS Rotary Team“ kartu su savo partneriais, 2010 metais pradėjo vieną ambicingiausių savo projektų. Į savo dirbtuves atsivežę naujutėlį „Mazda 3 MPS“, savo amato specialistai pašalino visas gamyklines detales ir pasiliko tik nuogą automobilio struktūrą.
Automobilio griaučiai buvo sustiprinti vamzdeline konstrukcija, aukščiausius reikalavimus atitinkančiais saugos lankais, o tarp vairuotojo sėdynės ir priekinių varančiųjų ratų sumontavo rotorinį variklį! „MPS Rotary Team“ naująjį variklį suporavo su šešių laipsnių sekvencine pavarų dėže ir galinių varančiųjų ratų pavara.

REKLAMA

Projektas 1 (10)


Priekyje esantis rotorinis variklis yra 3.2 litro darbinio tūrio, o jam kompaniją palaiko ne viena, bet dvi turbinos. Pro šalį skrendančius balandžius įtraukti galinčios turbinos padėjo 3.2 litro varikliui išspausti 630 arklio galių esant 8500 aps/min. ir net 500 Nm sukimo momentą.
Šis unikalus projektas buvo užbaigtas per 27 mėnesius, tačiau į lenktynių trasas jis išvažiavo žymiai vėliau. Šveicarai norėdami „Hill Climb“ čempionate turėti konkurencingą bolidą, ilgiau negu buvo planuota užtruko bandydami automobilį įvairiose lenktynių trasose.
Šiuo metu, pagrindinis komandos tikslas ne tik dalyvauti, bet ir laimėti Europos „Hill Climb“ čempionatą, kuriame netrūksta pajėgių dalyvių. Atsižvelgiant į dabartinius rezultatus, šveicarų komandai sekasi neblogai.

GALERIJA

















;

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų