• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS

Teko matyti įvairiausių Mazda MX-5 transformacijų, tačiau tai bus pirmasis kartas, kai matome Mazda MX-5 Rat Rod'ą. Vis dėlto, įdomiausia dalis yra ta, kad po MX-5 kapotu slypi didžiulė V8 jėgainė. 
Už šį frankenšteiną atsakingas Tommy Reichelderferis teigia, kad užaugo tarp britiškų klasikinių kabrioletų, įvairių hot rod'ų, rat rod'ų ir raumeningų Muscle tipo automobilių.
„Kadangi mano svajonių automobilis turėjo turėti kabrioleto kėbulą, atrodyti kaip hot rod'as ir važiuoti kaip Muscle tipo automobilis, privalėjau kažką daryti ir surasti kompromisą. Taip gimė šis projektas“, - pasakoja Tommy.

Teko matyti įvairiausių Mazda MX-5 transformacijų, tačiau tai bus pirmasis kartas, kai matome Mazda MX-5 Rat Rod'ą. Vis dėlto, įdomiausia dalis yra ta, kad po MX-5 kapotu slypi didžiulė V8 jėgainė. 
Už šį frankenšteiną atsakingas Tommy Reichelderferis teigia, kad užaugo tarp britiškų klasikinių kabrioletų, įvairių hot rod'ų, rat rod'ų ir raumeningų Muscle tipo automobilių.
„Kadangi mano svajonių automobilis turėjo turėti kabrioleto kėbulą, atrodyti kaip hot rod'as ir važiuoti kaip Muscle tipo automobilis, privalėjau kažką daryti ir surasti kompromisą. Taip gimė šis projektas“, - pasakoja Tommy.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

mazda-miata-mx-5-gets-a-rat-rod-treatment-photo-gallery_1


Vaikinas ištraukė 1.6 litro benzininį motorą ir vietoj jo sumontavo Ford 302 V8 agregatą, kuris išvysto maždaug 400 arklio galių. Tačiau vietoj to, kad investuotų į pakabą ir geresnes valdymo savybes, Tommy nusprendė į šį kokteilį įdėti „Stance“ kultūros prieskonių.
„Nesiruošiu su juo važiuoti į lenktynių trasa, todėl mano prioritetai buvo visiškai kitokie“, - priduria Tommy.
Nenuostabu, kad priekinė MX-5 dalis neturi nieko bendro su standartiniu automobiliu.

mazda-miata-mx-5-gets-a-rat-rod-treatment-photo-gallery_2


„Variklis netilptų po standartiniu MX-5 kapotu, todėl nusprendžiau jo nedėti išviso.“
Dėl pakankamai liberalių įstatymų, vaikinui užteko sumontuoti priekinius žibintus ir pasirūpinti tam tikromis saugumo priemonėmis.
Įdomu kaip „Tuvlita“ reaguotų pamatę tokį hibridą techninėje apžiūroje?

REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų