Šaltinis:
Automanas.lt
REKLAMA
„Mazda“ kompanijos vadovas Masamichi Kogai šiandien pranešė, jog dabartiniame gamintojo plane nėra vietos automobiliui, kuris turėtų rotorinį variklį. „Mazda“ vadovo teigimu, visas dėmesys bus skiriamas „Skyactiv“ technologijų vystymui ir kokybiškesnių modelių kūrimui.
Ši žinia turėtų nuvilti daugelį, tačiau Masamichi Kogai teigimu, sukurti tokį išskirtinį modelį yra beprotiškai brangu, o dabartinė finansinė situacija neleidžia to padaryti. Tiksliau - sukurti tokį modelį būtų rizikinga.
„Šiuo metu turime labai gerai apsvarstyti kiekvieno naujo modelio kandidatūrą. Kadangi kompanija tik dabar pradeda atsistoti ant kojų, nenorime išlaidauti. Turime susikoncentruoti ties tais modeliais, kurie galėtų užtikrinti stabilias pajamas“, - žurnalistams pasakojo Masamichi Kogai.
„Mūsų planas - susikoncentruoti į naujos kartos variklių kūrimą.“
Iki 2020 metų „Mazda“ ruošiasi pristatyti naujos kartos benzininius ir dyzelinius variklius, kurie pasižymėtų net 30 procentų mažesnėmis kuro sąnaudomis negu dabartiniai agregatai.
„Mazda“ inžinieriai nuo kitų kompanijų skiriasi tuo, jog į savo automobilius montuos tik atmosferinius benzininius variklius.
„Iš pradžių išspauskime viską iš vidaus degimo variklio. Kai tai padarysime, tada galėsime galvoti apie turbinas, kompresorius ir hibridines jėgaines“, - priduria „Mazda“ vadovas Masamichi Kogai.
„Mazda“ taip pat šiuo metu dirba prie naujos kartos dyzelinių agregatų, kurie turėtų žymiai didesnį variklio sūkių diapazoną, neturėtų turbinos vėlavimo ir atsikratytų dyzeliniams varikliams būdingų vibracijų.
Taigi, apsišarvuojame kantrybe ir palaukime kada „Mazda“ turės pakankamai lėšų investuoti į naujos kartos „RX“ ir naujos kartos rotorinį variklį.
„Mazda“ kompanijos vadovas Masamichi Kogai šiandien pranešė, jog dabartiniame gamintojo plane nėra vietos automobiliui, kuris turėtų rotorinį variklį. „Mazda“ vadovo teigimu, visas dėmesys bus skiriamas „Skyactiv“ technologijų vystymui ir kokybiškesnių modelių kūrimui.
Ši žinia turėtų nuvilti daugelį, tačiau Masamichi Kogai teigimu, sukurti tokį išskirtinį modelį yra beprotiškai brangu, o dabartinė finansinė situacija neleidžia to padaryti. Tiksliau - sukurti tokį modelį būtų rizikinga.
„Šiuo metu turime labai gerai apsvarstyti kiekvieno naujo modelio kandidatūrą. Kadangi kompanija tik dabar pradeda atsistoti ant kojų, nenorime išlaidauti. Turime susikoncentruoti ties tais modeliais, kurie galėtų užtikrinti stabilias pajamas“, - žurnalistams pasakojo Masamichi Kogai.
„Mūsų planas - susikoncentruoti į naujos kartos variklių kūrimą.“
Iki 2020 metų „Mazda“ ruošiasi pristatyti naujos kartos benzininius ir dyzelinius variklius, kurie pasižymėtų net 30 procentų mažesnėmis kuro sąnaudomis negu dabartiniai agregatai.
„Mazda“ inžinieriai nuo kitų kompanijų skiriasi tuo, jog į savo automobilius montuos tik atmosferinius benzininius variklius.
„Iš pradžių išspauskime viską iš vidaus degimo variklio. Kai tai padarysime, tada galėsime galvoti apie turbinas, kompresorius ir hibridines jėgaines“, - priduria „Mazda“ vadovas Masamichi Kogai.
„Mazda“ taip pat šiuo metu dirba prie naujos kartos dyzelinių agregatų, kurie turėtų žymiai didesnį variklio sūkių diapazoną, neturėtų turbinos vėlavimo ir atsikratytų dyzeliniams varikliams būdingų vibracijų.
Taigi, apsišarvuojame kantrybe ir palaukime kada „Mazda“ turės pakankamai lėšų investuoti į naujos kartos „RX“ ir naujos kartos rotorinį variklį.