• tv3.lt antras skaitomiausias lietuvos naujienu portalas

REKLAMA
Komentuoti
Nuoroda nukopijuota
DALINTIS


Elektrifikuotų „Mazda“ automobilių gamoje MX-30 yra išskirtinis modelis. 2020 metais pristatytas krosoveris tapo pirmuoju prekių ženklo serijinės gamybos automobiliu, varomu vien baterijose sukaupta energija. Vėliau atskirose rinkose už Europos ribų debiutavo ir šio modelio versija su švelniojo hibrido sistema, o sausio 13 dieną Briuselio automobilių parodoje pagaliau buvo pristatytas ir MX-30 hibridas su generatoriaus funkciją atliekančiu rotoriniu varikliu.


Elektrifikuotų „Mazda“ automobilių gamoje MX-30 yra išskirtinis modelis. 2020 metais pristatytas krosoveris tapo pirmuoju prekių ženklo serijinės gamybos automobiliu, varomu vien baterijose sukaupta energija. Vėliau atskirose rinkose už Europos ribų debiutavo ir šio modelio versija su švelniojo hibrido sistema, o sausio 13 dieną Briuselio automobilių parodoje pagaliau buvo pristatytas ir MX-30 hibridas su generatoriaus funkciją atliekančiu rotoriniu varikliu.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

„MX-30 e-Skyactiv R-EV“ yra hibridas, išlaikantis svarbiausius originalaus modelio privalumus ir tuo pat metu išplečiantis galimybes naudotis elektromobilio pranašumais. Naujoji versija elektros režimu nuvažiuoja iki 85 km atstumą (WLTP mišraus ciklo bandymų rezultatai), o į pagalbą pasitelkus rotorinį variklį, bendras nuvažiuojamas atstumas turėtų siekti daugiau nei 600 kilometrų.

REKLAMA

Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV
Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV

„Mazda“ inžinieriai nusprendė rotorinį variklį panaudoti kaip generatorių, nes toks motoras itin kompaktiškas ir užtikrina pakankamą našumą. Naujai sukurtas 8C rotorinis variklis automobilio priekyje montuojamas drauge su įprastu generatoriumi ir didelės galios elektros motoru. Ši kompaktiška hibridinė jėgainė prijungta prie 17,8 kWh talpos ličio jonų baterijos ir 50 litrų degalų bako. Taip gaunamas ganėtinai didelį atstumą įveikiantis įkraunamasis hibridas.

REKLAMA
REKLAMA

Palyginus su elektrine šio modelio versija, hibridinė modifikacija pasižymi truputėlį didesniu pajėgumu. Hibridinė versija išvystys 166 arklio galias ir 260 Nm sukimo momentą, o akceleracija iki 100 km/val. truks 9,1 sekundės.


Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV
Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV

„MX-30 e-Skyactiv R-EV“ modelis puikiai tiks ir aktyviai laisvalaikį leidžiantiems žmonėms, nes greta įprasto įkrovimo kintamąja dviejų ar trijų fazių srove ar sparčiojo krovimo prisijungus prie nuolatinės srovės šaltinio numatytas ir 1 500 vatų galios energijos perdavimas išoriniams prietaisams.

REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA

Priklausomai nuo poreikių ir situacijos, vairuotojai galės pasirinkti vieną iš trijų važiavimo režimų: normalų, elektrinį arba įkrovimo. Šiame modelyje montuojamas 125 kW galios elektros motoras užtikrina dar geresnę nei vien elektra varomos MX-30 versijos dinamiką.


Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV
Mazda MX-30 e-Skyactiv R-EV

Briuselio automobilių parodos lankytojams buvo pristatyta modelio „Edition R“ versija. Tai ribotos serijos modelis, kurį pirkėjai galės rinktis nuo tos akimirkos, kai oficialiai bus paskelbta apie „MX-30 e-Skyactiv R-EV“ pardavimo pradžią.

REKLAMA

„Edition R“ išorė išsiskiria metalizuota „Maroon Rouge“ spalva, kuri atkartoja pirmojo „Mazda“ lengvojo automobilio, R360 kupė, stilių. Šios spalvos akcentais buvo papuošti stogo šonai, o likę kėbulo paviršiai dažomi juodai. Viduje taip pat vyrauja juodi tonai. „Edition R“ versijai pritaikyti ir kiti unikalūs dizaino sprendimai, įskaitant kilimėliuose ir sėdynių galvų atramose išsiuvinėtas rotoriaus formos emblemas.


REKLAMAAutobilis.lt
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKOMENDUOJAME
rekomenduojame
TOLIAU SKAITYKITE
× Pranešti klaidą
SIŲSTI
Į viršų